Anonym skriver:
Jeg synes ikke min mand giver mig opmærksomhed nok og er virkelig træt af at han altid vender r... Til mig når vi sover. Nu snork bobler han, mon jeg skal sparke ham ned? Hvad gør i piger for at jeres partner giver jer mere kys og kram? Synes altid det er mig der kysser og krammer ham hele tiden. Hvis jeg ikke gør det får jeg slet ingen kysser
gode ideer?
Åhh hvor jeg bare kender det! 
Da jeg mødte min mand var han umulig at få nærkontakt med, ingen kys, ingen nus, ingen putning og intet med noget som helst.. - og jeg elsker selv nærkontakt og har et stort behov for det.
Jeg har brugt den simple metode .... TVANG! - det lyder sikkert fuldstændig vanvittigt, men jeg tvang ham (fysisk) til at putte med mig, nusse mig ovs. Det at kysse kan han stadig ikke rigtig finde ud af (: ..
Men nu er det ham som kommer engang i mellem og faktisk gerne vil putte i sofaen, og hver morgen inden han står op bruger han en 5 minutters tid, på bare at nusse og kysse mig mens jeg halv sover (:
Han kan sagtens lærer det, men du skal lærer ham glæden i det, og det gør du simpelthen ved at "tvinge" ham (:
Håber ikke det lyder helt sort!
Anmeld
Citér