Jeg vil have kærlighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.845 visninger
30 svar
64 synes godt om
27. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg synes ikke min mand giver mig opmærksomhed nok og er virkelig træt af at han altid vender r... Til mig når vi sover. Nu snork bobler han, mon jeg skal sparke ham ned? Hvad gør i piger for at jeres partner giver jer mere kys og kram? Synes altid det er mig der kysser og krammer ham hele tiden. Hvis jeg ikke gør det får jeg slet ingen kysser  gode ideer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

mpr

Anonym skriver:

Jeg synes ikke min mand giver mig opmærksomhed nok og er virkelig træt af at han altid vender r... Til mig når vi sover. Nu snork bobler han, mon jeg skal sparke ham ned? Hvad gør i piger for at jeres partner giver jer mere kys og kram? Synes altid det er mig der kysser og krammer ham hele tiden. Hvis jeg ikke gør det får jeg slet ingen kysser  gode ideer? 

Snak med manden... Kan være han slet ikke er opmærksom på det.. og han kan ikke læse dine tanker så det kan være svært at vide hvad der går dig på.. 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anonym trådstarter

mpr skriver:

Snak med manden... Kan være han slet ikke er opmærksom på det.. og han kan ikke læse dine tanker så det kan være svært at vide hvad der går dig på.. 

Hm, jeg fortæller ham det hver dag. Er lige kommet hjem fra job og har savnet ham men det er åbenbart ikke gengældt  

Anmeld Citér

27. maj 2015

kesuh

Erh.. Nu er vi jo ikke rigtig herre over hvordan vi vender og drejer os i søvne. 

Men tal med manden. Eneste vej frem du ;-) 

Anmeld Citér

27. maj 2015

AnoMe

Mænd bliver ofte trætte af at høre kvinder beklage sig over dem hele tiden og især at høre de samme ting hele tiden

man kan ikke have gnisten hele tiden.. Gnisten kommer i perioder.. Han kan stadig godt elske dig alligevel.. Også selvom han ikke viser det..

du kan prøve at få gnisten tilbage hos ham ved at gøre noget sammen der er ud over det sædvanlige.. I kunne fx tage på jeres første date igen.. Ta det samme sted hen og spise som på jeres første date og bestil den samme ret som dengang.. Opfør jer som fremmede som skal lære hinanden at kende.. Det kan godt bringe nogen minder og nogen grin frem.. Det kan være at han så husker hvad det var han faldt for ved dig

det var bare et forslag

Anmeld Citér

27. maj 2015

CLB

Anonym skriver:

Åhh hvor jeg bare kender det! 

Da jeg mødte min mand var han umulig at få nærkontakt med, ingen kys, ingen nus, ingen putning og intet med noget som helst.. - og jeg elsker selv nærkontakt og har et stort behov for det.

Jeg har brugt den simple metode .... TVANG! - det lyder sikkert fuldstændig vanvittigt, men jeg tvang ham (fysisk) til at putte med mig, nusse mig ovs. Det at kysse kan han stadig ikke rigtig finde ud af (: .. 

Men nu er det ham som kommer engang i mellem og faktisk gerne vil putte i sofaen, og hver morgen inden han står op bruger han en 5 minutters tid, på bare at nusse og kysse mig mens jeg halv sover (:

Han kan sagtens lærer det, men du skal lærer ham glæden i det, og det gør du simpelthen ved at "tvinge" ham (:

Håber ikke det lyder helt sort!

Anmeld Citér

27. maj 2015

modesty

Anonym skriver:

Jeg synes at det er virkelig vigtigt at man respekterer hinandens intimsfærer og måder at vise omsorg på i en relation.

Hvis han vender ryggen til dig og snorkbobler, er det jo nok fordi han er træt.  Jeg kan personligt slet heller ikke ligge i ske og nusse når jeg skal sove. 

Mærker du at han elsker dig på andre måder? Er han sød og hjælpsom? En god far? Får du smil? Har I sex? 

Det er synd hvis en ellers god mand skal føle sig utilstrækkelig fordi han ikke viser dig omsorg på lige præcis den måde du ønsker. Han er en anden slags menneske end du er, og det skal der også være plads til.

Kys ham når du har brug for et kys. Omfavn ham når du har brug for et kram. Man kan ikke få alt her i livet, og jeg tænker bestemt ikke at det her er et slemt punkt at gå på kompromis, hvis jeres liv sammen ellers er godt.

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg synes at det er virkelig vigtigt at man respekterer hinandens intimsfærer og måder at vise omsorg på i en relation.

Hvis han vender ryggen til dig og snorkbobler, er det jo nok fordi han er træt.  Jeg kan personligt slet heller ikke ligge i ske og nusse når jeg skal sove. 

Mærker du at han elsker dig på andre måder? Er han sød og hjælpsom? En god far? Får du smil? Har I sex? 

Det er synd hvis en ellers god mand skal føle sig utilstrækkelig fordi han ikke viser dig omsorg på lige præcis den måde du ønsker. Han er en anden slags menneske end du er, og det skal der også være plads til.

Kys ham når du har brug for et kys. Omfavn ham når du har brug for et kram. Man kan ikke få alt her i livet, og jeg tænker bestemt ikke at det her er et slemt punkt at gå på kompromis, hvis jeres liv sammen ellers er godt.

Han er nok træt jeg har bare brug for at blive holdt om og elsket hele tiden. Jeg elsker ham selv om vi har været sammen i snart 15 år. Jeg VED han elsker mig. Han kysser og krammer også men det er som om det altid er mig der lige skal hive i ham. Han er den bedste far på hele Jorden. Han har gang i så mange ting med dem som svømning og lange ture i naturen. Vi har også sex flere/mange gange om ugen. MEN synes at han kun nærmer sig mig når han vil have sex.

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anonym trådstarter

CLB skriver:

Åhh hvor jeg bare kender det! 

Da jeg mødte min mand var han umulig at få nærkontakt med, ingen kys, ingen nus, ingen putning og intet med noget som helst.. - og jeg elsker selv nærkontakt og har et stort behov for det.

Jeg har brugt den simple metode .... TVANG! - det lyder sikkert fuldstændig vanvittigt, men jeg tvang ham (fysisk) til at putte med mig, nusse mig ovs. Det at kysse kan han stadig ikke rigtig finde ud af (: .. 

Men nu er det ham som kommer engang i mellem og faktisk gerne vil putte i sofaen, og hver morgen inden han står op bruger han en 5 minutters tid, på bare at nusse og kysse mig mens jeg halv sover (:

Han kan sagtens lærer det, men du skal lærer ham glæden i det, og det gør du simpelthen ved at "tvinge" ham (:

Håber ikke det lyder helt sort!

Min mand er opvokset uden kærlighed og er en ulykkelig skilsmissebarn... Han siger selv jeg ved ikke hvordan man elsker. Alt hvad du lige har skrevet beskriver min mand meget godt. Og jeg vil prøve og gøre de ting du har gjort. Jeg krydser alt hvad jeg har (undtagen benene) og håber han bliver lidt mere kærlig

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anonym trådstarter

kesuh skriver:

Erh.. Nu er vi jo ikke rigtig herre over hvordan vi vender og drejer os i søvne. 

Men tal med manden. Eneste vej frem du ;-) 

Jeg sidder på ham idag hvis han vender r... til mig igen og tvinger ham til at tale med mig !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.