Jeg kan snart ikke mere..
Jeg syntes mit forhold til børnenes far går af h. til lige nu.
Jeg er hjemmegående, og ledig lige nu. Børnene på 2år, er hjemme ved mig, da vi måtte skære dagplejepladser fra (grundet økonomien). Og det at være total fuldtidsmor, med hvad det indebærer: madlavning - bleer - tålmodighed, ved to stædig hoveder, der sover dårligt til middag, - lidt mere madlavning - snot - rengøring - opvask - tøjvask - you name it, er ved at få mig til at eksplodere 
Midt på dagen, kunne jeg sætte mig til at tude. Det er skide hårdt! Ungerne er også i en pisse træls periode, hvor de skal terrorisere hele hjemmet, OG hinanden!
Jeg var ved lægen for et par dage siden, og hun sagde at jeg havde en 'mild' depression.
Jeg sover dårligt om natten, og er ofte vågen i flere timer. Jeg kan bare ikke finde ro i mit hoved til at falde i søvn igen..
Derudover, arbejder børnenes far en time væk fra hjemmet, og er således ikke hjemme fra 4-18.30. Det er laaaange dage 
Når han så er hjemme på hans fridage/weekenden, går han rigtig meget på i ting som han gerne vil. Og han vil gerne udfører dem, selvom at vi ikke kan være med. (Det betyder endnu en fuldtidsdag for mig
).
I weekenden, prikker hans venner meget til ham, om ikke han skal med i byen. Det er efterhånden (i det her år) blevet til hver -3 weekend. Han dur slet ikke til noget dagen efter - så jeg føler altid at weekenden er spildt, og vi så er nået til hverdagen igen..
Han tager også afsted på byturer, selvom jeg ikke er okay med det. Jeg vil SÅ gerne aflastes lidt, og føle at vi er to om at være forældre, de dage det er muligt. Jeg siger ikke at han aldrig må tage afsted. Det må han gerne - men bare ikke så tit som han mener at han skal. Jeg føler at han bare tager det som en selvfølge, at jeg sidder her hjemme alene og passer børn 
Når han så er afsted - har jeg det godt med at vi aftaler et tidspunkt, som han gerne skulle være hjemme ved. F-eks. kl. 3.00. Ikke en eneste gang, har han været hjemme kl. 3! Det er altid kl. 4.00 - 5.00 - nogengange 6!
Og jeg HADER det. Han sover jo også dagen væk, og gider ikke en dyt. Han opfører sig ærligtalt som en forvokset teenager.
Han er generelt doven. Ligger i sengen til 9-10 stykker, hvor vi står op kl. 7 måske. Eller ligger på sofane hele dagen.
As we speak - sidder han til en fest vi ikke skulle til. Vi var til motorfestival sammen (børnefri for engangs skyld) fra kl. 9.30 - 16. (Der aftaler jeg at vi henter børnene igen, så vi kunne spise sammen hjemme). Han vælger så, at han hellere vil spise med vennerne hjemme ved X, og at de 'fester' videre der. Jeg ender med at hente børnene selv, og spise alene sammen med dem her til aften. 
Jeg har flere gange overvejet at flytte for mig selv, men stadig være kærester. Han er jo ikke hjemme alligevel, og så er jeg fri for at se, at han bare sidder i sofaen en hel dag og jeg bare skælder ud.
Andre som har det på samme måde? Hvad ville i gøre?
Tillykke - hvis du nåede hertil
Måtte simpelthen lufte tankerne..