Så valgte vi at holde pause.. Jeres tanker og råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2015

Mulle0802

Vi bor på Fyn, så hvis vi skal have noget tæt på så er det IVF-Odense. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2015

Putomanen

Vi har også holdt nogle pauser undervejs i vores behandlingsforløb, og det var fantastisk! 

Vi fik 5 forsøg i det offentlige med ICSI, som desværre ikke lykkedes. Vi blev anbefalet at overveje donorsæd, da min mand har en stærkt nedsat sædkvalitet, men vi var ikke klar til at give op.

Vi søgte til det private hvor vi købte en pakke på 3 forsøg hos Trianglen. Det lykkedes os i 3 forsøg, i alt 8 forsøg og efter 4 år. Hvis det ikke var lykkedes, havde vi nok givet op. Men, det lykkedes heldigvis for os.

Vi var begge utroligt glade for det private på mange punkter. Vi er glade for, at vi ikke gav op, men det er noget man kun selv kan mærke indeni, hvor langt man er villig til at gå.

Hvis du har lyst, kan du læse om mit forløb på min profil. 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Mulle0802

Putomanen skriver:

Vi har også holdt nogle pauser undervejs i vores behandlingsforløb, og det var fantastisk! 

Vi fik 5 forsøg i det offentlige med ICSI, som desværre ikke lykkedes. Vi blev anbefalet at overveje donorsæd, da min mand har en stærkt nedsat sædkvalitet, men vi var ikke klar til at give op.

Vi søgte til det private hvor vi købte en pakke på 3 forsøg hos Trianglen. Det lykkedes os i 3 forsøg, i alt 8 forsøg og efter 4 år. Hvis det ikke var lykkedes, havde vi nok givet op. Men, det lykkedes heldigvis for os.

Vi var begge utroligt glade for det private på mange punkter. Vi er glade for, at vi ikke gav op, men det er noget man kun selv kan mærke indeni, hvor langt man er villig til at gå.

Hvis du har lyst, kan du læse om mit forløb på min profil. 

Tillykke med gravidliteten, så det lykkes jer på trods af din kæreste/mand har stærkt nedsat sædkvalitet? Hvordan kan være være i blev tilbud 5 ICSI? Troede kun man kunne få 3 forsøg og der ikke var mulighed for at få flere?

Anmeld Citér

25. maj 2015

Putomanen

Mulle0802 skriver:

Tillykke med gravidliteten, så det lykkes jer på trods af din kæreste/mand har stærkt nedsat sædkvalitet? Hvordan kan være være i blev tilbud 5 ICSI? Troede kun man kunne få 3 forsøg og der ikke var mulighed for at få flere?

Ja, det lykkedes os på trods af den meget dårlige sædkvalitet. 

Det er heller ikke helt rigtig skrevet. Vi fik 4 ICSI forsøg,  1 ekstra ud over de 3 pga en bio samt et fryseforsøg, som giver 5. 

I det private fik vi 2 ICSI forsøg og 1 fryseforsøg, hvor det mod vores forventning lykkedes i fryseforsøget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.