FruNielsen81 skriver:
Uh.... Jeg ville holde en pause til efter sommer hvis jeg var dig/ jer.... Presset med sommerferie på klinikken er ALT for hårdt når man start i denne situation.... Vi var igennem 5 iui og 4 IVF/ICSI i det offentlige... Alle med det mest negative resultat... Kæmpe styrt blødning allerede inden testdag... Vores tanker om at det var sidste "gratis" chance var også hos os og er helt normal tror jeg.... Vi valgte efter sidste forsøg på riget at golde en laaaaang pause (omkring 3 år tror jeg) inden vi i efteråret startede i det private... (CFC).... Vi skulle have sparet lidt penge op og være mentalt klar på det.... De havde endnu ikke kunne give os en forklaring på at det ikke ville lykkedes for os... Vi var uforklarlig barnløse med topsæd og flot livmoder og passage og det hele.... Vi tænkte selv at det var ægget som havde svært ved at sætte sig fast og at assisted hatching måske ville være løsningen.... Det var de i første omgang enige me os i på CFC, også ud fra hvad de læste i min journal... Vi gik igen og et par dage inden testdag begyndte jeg at små bløde meget meget lidt... Om aftenen på testdagen var det som om at der var en der stak hånden op i mig og bare rev ALT ud af hvad der var derinde og jeg begyndte at bløde.... Efter der blev jeg tjekket mere gennemført og lavet en hysteskopi for at se om der sad nogle polypper derinde som forhindrede en graviditet, samtidig med at de lavede en priming i livmoderen....Vi var til en opfølgende samtale med Svend lindenberg på CFC om der var mere at gøre... Han fortalte os at det var mine æg der ikke modnede godt nok... Altså de delte sig fint på 2 dagen men så stoppede de... Det var hans vurdering da vi jo ikke fejlede noget ift alle de undersøgelser jeg havde været igennem....han sagde at hvis vi havde mod på at prøve igen så kunne man ændre lidt i min medicin så æggene modnede bedre og lykkedes det ikke ville æg donation være det vi skulle... For så skulle jeg ikke igennem mere og byde min krop mere, synes han.... ÆD var også vires tanke inden samtalen.... Men jeg var SÅ lettet da vi gik derfra.... 1 gang mere og så var det slut med at skulle hele møllen igennem igen igen igen.... Jeg ringede da jeg fik min mens og vi gik igang med sidste forsøg.... En LILLE ændring i medicinen gjorde at jeg imorgen er 10 uger henne med tvillinger.... Er SÅ igglad for CFC, for at de kunne hjælpe os og virkelig satte alt ind ift div undersøgelser for at det skulle lykkedes.... Det blev lidt langt et indlæg og jeg ved ikke om det var det du ville med dit spg.... Men ville bare sige at selvom man har brugt det 3 forsøg er muligheden for at få ens bio barn ikke helt slukket og umulig....a
Tak fordi du vil dele din historie og så ned i detaljer, tak for det.
Det I har gennemgået er også det nogen af mine tanker går på. Kæresten har stærkt nedsat sædkvalitet men jeg er ikke blevet tjekket for noget som helst fordi de "fandt fejlen". Mine tanker går også på om der kan være noget som gør at jeg ikke kan holde på æggene. Samt om der er noget med æggenes kvalitet siden kun 1 ud af 9 modne æg blev befrugtet.
Jeg ønskede egentligt lidt at "få overstået det offentlige inden sommerferien" fordi jeg ikke rigtig føler de kan hjælpe os med deres standard løsninger.
Tanken om at en privat klinik vil lave specielle løsninger til os, f.eks. sådan noget som at udvikle æggene i længere end 2 dage så man er mere sikker på at det æg man får lagt op har mulighed for at blive til noget - man har lidt følelsen af de går til allerede samme dag som det er sat op.
Må jeg spørge hvor gammel du er, nu i holdte 3 års pause? Noget af det der trykker mig lidt er at jeg fylder 29 år. i næste uge, kæresten er kun 27 år. Jeg har altid ønsket af blive mor inden jeg blev 30 år. fordi min mor selv var 35 år, da hun fik mig og det har jeg godt kunne mærke i mine teenage år og nu.
Tillykke med gravdiliteten
Har i selv valgt at få to æg op i det private eller er det enæggede tvillinger? 
Anmeld
Citér