Mulle0802 skriver:
Tak fordi du vil dele din historie og så ned i detaljer, tak for det.
Det I har gennemgået er også det nogen af mine tanker går på. Kæresten har stærkt nedsat sædkvalitet men jeg er ikke blevet tjekket for noget som helst fordi de "fandt fejlen". Mine tanker går også på om der kan være noget som gør at jeg ikke kan holde på æggene. Samt om der er noget med æggenes kvalitet siden kun 1 ud af 9 modne æg blev befrugtet.
Jeg ønskede egentligt lidt at "få overstået det offentlige inden sommerferien" fordi jeg ikke rigtig føler de kan hjælpe os med deres standard løsninger.
Tanken om at en privat klinik vil lave specielle løsninger til os, f.eks. sådan noget som at udvikle æggene i længere end 2 dage så man er mere sikker på at det æg man får lagt op har mulighed for at blive til noget - man har lidt følelsen af de går til allerede samme dag som det er sat op.
Må jeg spørge hvor gammel du er, nu i holdte 3 års pause? Noget af det der trykker mig lidt er at jeg fylder 29 år. i næste uge, kæresten er kun 27 år. Jeg har altid ønsket af blive mor inden jeg blev 30 år. fordi min mor selv var 35 år, da hun fik mig og det har jeg godt kunne mærke i mine teenage år og nu.
Tillykke med gravdiliteten
Har i selv valgt at få to æg op i det private eller er det enæggede tvillinger? 
Jamen det var skam så lidt.... Det er "rart" at have nogle man kan dele alle ens tanker, erfaringer osv med som er i samme båd som en selv.... Som ved hvad det er man går igennem....
jeg tænker lidt... Mon det er bedst at springe direkte til det private hvis du alligevel føler at det sidste forsøg i off "bare" skal overståes og du ikke føler at det sidste forsøg vil give graviditet alligevel? Det er jo sindssygt meget vi udsætter is selv og vores krop for når vi er i IVF/ICSI behandling....
Jeg er 33 år og manden bliver 36 om 3 uger... Vi startede på PB da jeg var 23 og søgte hjælp da jeg var 25....
Vi havde også tænkt blastocyst, hvor de modner æggene til 5 dagen men der var det at Svend på CFC sagde at det ikke ville ændre noget... Der var ikke forskel på om jeg fik dem op 2 eller 5 dagen... Det der var "problemet" var at (hans bud) æggene ikke blev ordentlig modnet, så det var ændring i medicinen der skulle til....
Jeg fik gonal f, så fik jeg suprefacten i 2 dage mere (eller tidligere) og så fik jeg 1 enkelt klik af ovitrellen i 5-6 dage inden jeg skulle tage en hel ovitrelle 2 dage inden ÆU.... Jeg er jo ikke sikker på at det er det der har gjort at jeg nu er gravid men jeg tror det sgu... Hvad sku det ellers være tænker jeg....
Vi har faktisk hver gang fået lagt 2 æg op... Det ønskede vi selv og da de ikke kunne finde ud af hvad der gjorde at jeg ikke blev gravid var det også deres forslag alle 6 gange for at øge chancen.... Så umiddelbart er det begge æg der har sat sig fast og det ene havde så delt sig men det er vist så den ene enæggede der er gået til... Så som vi kan se på scanningerne venter vi tveæggede tvillinger
vi ønskede også at blive forældre tidligt.... Men måtte jo så sande at det ikke altid går som "præsten prædiker".... Ja vi bliver "gamle" forældre men er stadig friske... Og vi priser os lykkelige for at vi, trods alt, startede så tidligt når nu vi har haft så store problemer.....