Jeg fik snakket med ham igår aftes og det blev ikke bedre.
Han siger at han aldrig inde i sit hjerte vil glemme at jeg ikke støttede ham. Han er utrolig skuffet over mig og det vil altid sidde i hans hjerte. Der er kun 3 personer han kan snakke med og jeg er ikke en af dem.
Jeg undskyldte og prøvede at forklare at jeg troede han ville være i fred men der er ikke noget at gøre desværre....
Ærligt jeg tror du skal lade det fare.
Din kæreste har og er nok bange sådan helt ind i hjertet, han har oplevet døden helt tæt på og det gør noget ved en. Han har haft behov for at blive vred, skælde ud og vise det hele er uretfærdigt. Det har så ramt dig (helt uretfærdigt i mine øjne). Det skulle måske have været sendt afsted mod livet, Gud, skæbnen, eller hvad ved jeg. Men du var bare lige der så nemt og ligetil.
men det sidste han har behov for nu er at skulle bekræfte dig, hjælpe dig, forklare dig og se dig gå ned. Han havde behov for du stod der og tog imod vreden og så er den skid slået. Måske har han behov for at være vred i en uges tid, måske kortere måske længere.
Måske vil den vrede aldrig slippe ham, det kan ingen spå om.
Du må sige til dig selv; okay så er jeg så ikke sådan en der kommer løbende med et kram og det er den jeg er og den han har valgt. Måske kan jeg ændre på det hen af vejen. Okay så tolkede jeg hans signaler forkert (jeg ville have tolket dem som dig), igen det er så mig der er dårlig til at læse ham, men det kan jeg jo også blive bedre til.
Men lige nu gjorde jeg det aå godt jeg kunne, og jeg er her endnu. Jeg tog imod vreden og nu er jeg her, jeg spørger til hans far, jeg er den jeg er.
Anmeld
Citér