Anonym skriver:
min kærestes far var igennem en operation igår og det var ikke sikkert at han ville overleve. Heldigvis gjorde han det. Min kæreste kommer så sent hjem igår og hans far er naturligvis på sygehuset. Han har kørt rigtig langt sammen med hans mor. Vi har hele dagen SMSet sammen hvor han lyder til at være i fint humør. Han kommer så hjem og ser meget mut og sur ud. Jeg går ud til ham og siger at det var godt at det hele gik godt. Han siger bare ja og går ind på sofaen og sætter sig på computeren og tager høretelefoner på. Jeg spørger om der er noget galt og om der er sket noget. Han siger ikke noget. Jeg tænker at han nok ikke vil snakke om det da han har været rigeligt igennem. Efter et lille stykke tid vælger jeg at gå i seng. Her da han er stået op er han meget skuffet over mig og siger at det var tarveligt gjort af mig at jeg ikke gav ham et kram da han kom hjem. Han vidste ikke om han ville få sin far at se. Og ærlig talt så kan jeg godt forstå ham. Hold kæft hvor er jeg en dårlig kæreste!!! Er så ked af at jeg bare nærmest var ligeglad!! Han siger at så må han klare sig selv.
Jeg er og har aldrig været god til det med følelser og specielt ikke når folk er kede af det.. Jeg føler mig nærmest flov. Han er lige kørt for at hente hans mor og bror og de kommer herned. Hvad skal jeg gøre i forhold til dem?? Hvad fanden skal jeg gøre for at gøre det godt igen???
Jeg kunne gøre det samme som ham, fordi jeg er super dårlig til at vise følelser.. Det med at sætte mig for mig selv, holde det inde..
Jeg tror at han har reageret sådan, fordi han er ked af det, har været bange, men kan ikke vise at han havde brug for at du bare gav ham et kram da han kom ind af døren, selvom at han ikke gjorde tegn på det.
Sig til ham, at du da er ked af at du ikke gav ham det kram, men du troede at han ville være alene.. I har trodsalt været i kontakt hele dagen, så du er jo ikke ligeglad... Men ja der er mange der bare lige vil have et kram, når man kommer hjem.. om man viser det eller ej.. Men det er svært for andre mennesker at vide.
Giv dem et kram, og sig at du er glad for at svigerfar er ok, og så måske lige træk din kæreste ind i et andet rum og fortæl hvordan du oplevede i går, og at du var forvirret om hvordan du skulle opfører dig, sådan at der ikke er dårlig stemning.
Du skal ikke skamme dig, I har "talt" forbi hinanden og det sker.
Anmeld
Citér