Juni testere

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

25. juni 2015

Mami

Heller ikke denne her gang ��

Anmeld Citér

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

25. juni 2015

Chris87

Mami skriver:

Heller ikke denne her gang ��

Øv altsĂ„ . HĂ„ber snart det ogsĂ„ lykkes for dig 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Krydserfingre

Heller ikke denne mĂ„ned starter pĂ„ pergotime i morgen for fĂžrste gang. Cyklus 10 lets go. 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Chris87

Pigeeeeen skriver:

Heller ikke denne mĂ„ned starter pĂ„ pergotime i morgen for fĂžrste gang. Cyklus 10 lets go. 

Lige et herfra 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Anonym

Jeg er gĂ„et 14 dage over tid og stadig ingen tegn pĂ„ mens overhoved faktisk (andet end jeg er oppustet).. Har taget to tests selv og en ved lĂŠgen, alle negative, men skal tage en test hver tre uge fra nu  

jeg er lidt Þv over min krop ikke vil.. Har aldrig haft problemer med at stoppe pÄ p-piller. :/ og aldrig gÄet over tid uden eller med p-piller.

Anmeld Citér

25. juni 2015

silassui

jeg tror sgu den er der 4 uge test dag idag. Tog 2 test med 2 utydelige streger men der var der

Anmeld Citér

25. juni 2015

silassui

Anonym skriver:

Jeg er gĂ„et 14 dage over tid og stadig ingen tegn pĂ„ mens overhoved faktisk (andet end jeg er oppustet).. Har taget to tests selv og en ved lĂŠgen, alle negative, men skal tage en test hver tre uge fra nu  

jeg er lidt Þv over min krop ikke vil.. Har aldrig haft problemer med at stoppe pÄ p-piller. :/ og aldrig gÄet over tid uden eller med p-piller.

mÊrkligt. Min mor prÞvede lidt ala det samme. FÞrste gang v lÊgen sagde han hun ikke var gravid 14 dage efter var den der. SÄ hÄber det ogsÄ er sÄdan for dig

Anmeld Citér

25. juni 2015

Krydserfingre

Chris87 skriver:

Lige et herfra 

Tak  

Anmeld Citér

25. juni 2015

Anonym

silassui skriver:

mÊrkligt. Min mor prÞvede lidt ala det samme. FÞrste gang v lÊgen sagde han hun ikke var gravid 14 dage efter var den der. SÄ hÄber det ogsÄ er sÄdan for dig

Jeg synes ogsĂ„ det er mĂŠrkeligt :/ jeg har bestilt tests pĂ„ nettet og nĂ„r de kommer, tester jeg lige med morgen urin og ser om det er bedre :-) (de andre to af gangene var med morgen urin men ikke den ved lĂŠgen). 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Chris87

Pigeeeeen skriver:

Tak  

Jeg hĂ„ber for dig, at det lykkes nĂŠste gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.