Jeg har en ødelagt ryg- der er slid i hele ryggen og jeg har 4 diskoprolapser.
Tager 19 smertestillende om dagen hvor 11 er dem er morfinpræperater.
De gør at jeg kan arbejde i mit eget tempo for arbejde det vil jeg !
Skal snart opereres igen hvor de nok vil gøre hele ryggen stiv da den ellers vil kollapse helt i løbet af få år.
Mit kommer af hårdt fysisk arbejde siden jeg var 17 -
Jeg er træt især pga medicin ,men ellers synes jeg ,at jeg har et godt liv. Jeg ser sådan på det at det jeg har ikke slår mig ihjel - og at mange andre har det værre end mig.De kronikse smerter har jeg lært er den del af mit liv og altid vil være det - og det ændres ikke af at jeg giver op og sætter mig i et hjørne og venter på at nogen kommer og skyder mig. Tror på at et positivt syn kan gøre meget.
Socialt set så tænker jeg mig om og vælger til og fra - f.eks så er jeg ikke til 2 fester i træk da jeg ikke kan tåle at sidde ned for længe .Men ellers så har jeg den mening at jeg styrer min krop - den skal ikke styre mig :)
Forståelse fra omgivelserne..Hmm det har jeg aldrig tænkt over . Jeg snakker aldrig med nogen om min ryg som sådan for gider ikke medlidenhed og hensyn Jeg kan godt selv finde ud af hvad jeg kan og ikke kan :)
Jeg er min egen chef så jeg bestemmer selv mit arbejdstempo og mine pauser og det er jo et plus 
Anmeld
Citér