Jeg fik piskesmæld for 12 år siden, hvilket for mig har betydet at jeg ik længer rigtig ka holde til at dyrke motion, hvilket igen har betydet at jeg har taget 30 kg på.
jeg arbejder som pædagog indenfor special området. Jeg arbejder dog kun 30-32 timer pr uge, hvilket passer mig ok, da jeg ellers ik har så meget energi til ungerne.
jeg har en pige på 6 og en på snart 3, som er nogle værre tumlehoveder, hvilket jeg ik altid ka holde til, men det ka kæresten så heldigvis. Det er så "desværre" også tit ham der laver sjove og vilde med dem, fordi jeg ik ka holde til det. Jeg siger til mine unger at mor har ondt i ryggen/armen eller hovedet, så de lige ska passe lidt på. Den store forstår det sagtens oger sød til hjælpe til med det hun ka!
Min kæreste, svigerfar og pap svigermor var med i uheldet, hvor vi blev påkørt af en spritbelist, og de har altid været super forstående overfor det hele.
Min svigermor syntes vist indimellem det er lidt synd for min kæreste, når han i perioder står meget med ungerne.
Min mor har i perioder haft det svært med at jeg har taget så meget på, og ka ik altid helt forstå at jeg ik bare ka begynde at træne osv for at tabe mig, fordi det jo ville være så godt for mig osv.
Jeg føler ik at jeg bliver hæmmet socialt, min venner ved jo hvorfor jeg er som jeg og vi har kendt hinanden de sidste15-25 år
Anmeld
Citér