Institution-børn eller voksnes behov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2015

migxher

Jeg synes du skal spørge din datter hvad hun vil men ellers synes jeg sagtens sfo kan undværes. Det er jo ikke fordi hun bliver socialt udstødt af ikke at gå i sfo. 

men nu gik jeg også kun i sfo en kort periode dengang, så fedt var der sgu heller ikke. Så ville jeg hellere have veninder med hjem og lege efter skole. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes, du skal høre din datter ad. 

Jeg gik ikke i SFO i meget lang tid, og jeg var rigtig ked af det, og kunne godt mærke at de andre havde noget sammen som jeg ikke havde.

da jeg endelig kom i SFO elskede jeg det simpelthen, selvom det ikke var så længe! Så det var da helt klart nit behov...

Anmeld Citér

17. maj 2015

2721

Nu skal min søn først i skole næste år, så kan kun udtale mig om hvordan jeg selv havde det som barn

Jeg fravalgte selv SFO til fordel for at tage hjem, begge mine forældre var på arbejde og min bror valgte SFO til, men for mig var det ikke sagen.

jeg har valgt at min søn ikke skal starte i SFO når han starter i skole, da han kommer til at gå direkte fra at være passet hjemme til at starte i skole, så ser vi det an derfra. Ytre han et ønske om at starte i SFO, så får han selvfølgelig lov til det.

Anmeld Citér

17. maj 2015

MysteriousAngel

Jeg har anbefalet nogle forældre at deres børn kom i sfo. Simpelthen fordi de manglede den sociale dimension der var, at komme derover og fortsætte en leg. 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Bebsen

Hvor er der mange gode input, også for os der 'kun' har børnehave børn endnu  

jeg gik ikke selv i SFO, men ville sååå gerne... 

Min dreng vil os have mulighed for at komme direkte hjem efter skole, men efter at have læst her tror jeg da han skal tilmeldes SFO  

Vi bor på en lille lukket vej, hvor her bor 8 børnehave børn, jeg er tit den der henter først, og i timerne indtil de andre børn kommer hjem, holder min søn øje med hvornår der kommer en hjem der kan lege - men han vil dog ikke blive oppe i børnehaven... 

Anmeld Citér

17. maj 2015

L&V

Når muligheden er for at hun ik behøver det så ville jeg godt nok heller ik sende hende afsted. Hvis det er det sociale så tænker jeg hun får det fint dækket i skole også ka man jo altid lave legeaftaler. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.