Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hvis du er på dagpenge, men er gravid. Må de så tjekke op på om du sender så mange ansøgninger du skal? Jeg er fire måneder henne når jeg er færdiguddannet. Ser bare ikke den store ære i at snyde folk. Mange stillinger er pr 1 August, hvor jeg vil være 5 måneder henne. må de tjekke om jeg sender mine ansøgninger? Og gør de det?
Hvis du er på dagpenge, men er gravid. Må de så tjekke op på om du sender så mange ansøgninger du skal? Jeg er fire måneder henne når jeg er færdiguddannet. Ser bare ikke den store ære i at snyde folk. Mange stillinger er pr 1 August, hvor jeg vil være 5 måneder henne.
må de tjekke om jeg sender mine ansøgninger? Og gør de det?
Du har (desværre lidt omsonst) de samme forpligtelser som andre ledige. Nogen fagforeninger er dog knap så strenge
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja. Det er sådan lidt æv. Ikke fordi jeg ikke vil i job. Det er da klart at foretrække, men mest fordi jeg ikke vil lyve eller spilde deres tid.
Anonym skriver: Ja. Det er sådan lidt æv. Ikke fordi jeg ikke vil i job. Det er da klart at foretrække, men mest fordi jeg ikke vil lyve eller spilde deres tid.
Hvis du nu bare skriver: jeg er gravid hverken lyver du eller spilder tid
Sprit25 skriver: Hvis du nu bare skriver: jeg er gravid hverken lyver du eller spilder tid
de sagde man ikke måtte skrive det i ansøgningen. Men hvad man sagde til en samtale kunne de jo ikke gøre noget ved. Men de spilder jo så bare en samtaletid på mig.
Hvordan tager de stikprøver? Hvordan tjekker de?
Anonym skriver: de sagde man ikke måtte skrive det i ansøgningen. Men hvad man sagde til en samtale kunne de jo ikke gøre noget ved. Men de spilder jo så bare en samtaletid på mig.
Tjekker hvad du skriver? Ellers bare skriv det. Og ellers hvis du bliver kaldt til samtale så sig du er gravid allerede der
Ja det må de gerne og de tjekker skam også.