Cykel konflikt med min 11årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
De3Guldklumper skriver:

Nej du er ej. 

Jeg er aldrig blevet kørt andet end en håndfuld gange. Jeg har cyklet i regn og sne og passede det mig ikke ja så kunne jeg gå. 

Den dag i dag går jeg hjemme og bilen holder i indkørslen men jeg går i skole med mine unger uanset vejr. De har godt af at lære det og i min verden gør man sine børn en bjørnetjeneste ved hver evig eneste dag at starte bilen og drøne dem i skole. 

Hun cykler 3 gange om ugen til skole de andre 2 kører jeg der er også 5 kilometre hver vej. Det har vi gjort i lang tid. Så det ikke fordi jeg ligepludselig har fundet ud af at hun skal cykle.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
sscm skriver:

Hendes opførsel viser for mig at det er på tide hun cykler selv... 

Uden regntøj bliver man våd, så det må hun jo om ;-)

Du er ikke en ondt mor, men du har en pree teen som du nok har kørt før, som har været en bjørnetjeneste.... 

Og giver du efter, ja så gør du en endnu større bjørnetjeneste... :-) 

Jeg vil aldrig give op

Anmeld Citér

12. maj 2015

lineog4

Aisha skriver:

Hun er min ældste så jeg kommer nok til at lave flere fejl. Jeg ringede inden timen begyndte og hun var blevet våd. Jeg har lovet hende at vi går ud og finder et smart sæt regntøj hun vil have på. Hun plejer og bare være så perfekt og nu er hun begyndt og svare igen. Jeg skal lige vende mig til min nye datter i hendes nye rolle. Det bliver ikke nemt.

Det er også min ældste - men er "heldig" jeg har været lærer for de kære teenagere  men det betyder ikke jeg ikke laver tonsvis af fejl, men alle fejl er lavet med kærlighed. For jeg vil jo mine børn det bedste. Men du skal gro panserhud, for hun vil kalde dig led og det gør ondt, men samtidig er det også bevis på man stiller krav. Når jeg har talt med de unge mennesker som lærer, så fortælle de faktisk de gerne vil have kravene, men de nok lige reagere med surhed lige i nuet

men ville da som du også som du få købt et sæt hun gerne vil have på hvis pengene er til det.

Anmeld Citér

12. maj 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
lineog4 skriver:

Det er også min ældste - men er "heldig" jeg har været lærer for de kære teenagere  men det betyder ikke jeg ikke laver tonsvis af fejl, men alle fejl er lavet med kærlighed. For jeg vil jo mine børn det bedste. Men du skal gro panserhud, for hun vil kalde dig led og det gør ondt, men samtidig er det også bevis på man stiller krav. Når jeg har talt med de unge mennesker som lærer, så fortælle de faktisk de gerne vil have kravene, men de nok lige reagere med surhed lige i nuet

men ville da som du også som du få købt et sæt hun gerne vil have på hvis pengene er til det.

Jeg elsker hende, og køber et bedre regnsæt end det dumme hummel sæt jeg har købt igen og igen gennem årene  Men det med panserhud har du ret i. Jeg kommer bare i tvivl når hun har været så forbandet perfekt hele livet  Nu kommer pre teenage årene og jeg kommer nok til at stille flere tvivls spørgsmål herinde. Hun er vokset op med krav og grænser nu prøver hun dem bare af, og jeg er ikke klar endnu.

Anmeld Citér

12. maj 2015

lineog4

Aisha skriver:

Jeg elsker hende, og køber et bedre regnsæt end det dumme hummel sæt jeg har købt igen og igen gennem årene  Men det med panserhud har du ret i. Jeg kommer bare i tvivl når hun har været så forbandet perfekt hele livet  Nu kommer pre teenage årene og jeg kommer nok til at stille flere tvivls spørgsmål herinde. Hun er vokset op med krav og grænser nu prøver hun dem bare af, og jeg er ikke klar endnu.

Det bliver man aldrig klar til 

men ved du hun er halt fantastisk hun tør prøve dine grænser, hun tør sige du er tarvelig. Og hum synes du er helt fantastisk fordi du tør være hendes mor og stille krav.

og så lige med tøj - du er nået der til, hvor du skal se det mest skrækkelige tøj på din skønne pige, hun får sin egen smag nu og den behøver på ingen måde minde om din. 

Min datter har virkelig været omkring noget jeg slet ikke kunne se nogen i, men jeg blev sgu så skide stolt over hun var hende og ikke mig. 

Anmeld Citér

7. juni 2015

tobogsylsmor27

Aisha skriver:

Er jeg en led mor fordi jeg får min datter til at cykle i regnvejr  den fik hun lige slynget i hovedet på mig inden hun gik. Jeg kan bare ikke gå fra en sovede lillebror. Jeg kan heller ikke hente hende da jeg skal arbejde fra kl 15-23 idag. Og alligevel fik jeg det dårligt

Nej du er ikke ond og jeg få af vide tit af min på snart 11 år jeg er dum og træls så bare rolig 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
tobogsylsmor27 skriver:

Nej du er ikke ond og jeg få af vide tit af min på snart 11 år jeg er dum og træls så bare rolig 

Haha, Nej det tør hun ikke og sige til mig  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.