De3Guldklumper skriver:
Nej du er ej.
Jeg er aldrig blevet kørt andet end en håndfuld gange. Jeg har cyklet i regn og sne og passede det mig ikke ja så kunne jeg gå.
Den dag i dag går jeg hjemme og bilen holder i indkørslen men jeg går i skole med mine unger uanset vejr. De har godt af at lære det og i min verden gør man sine børn en bjørnetjeneste ved hver evig eneste dag at starte bilen og drøne dem i skole.
Hvorfor gør man dem en bjørnetjeneste? Der er mange børn som går i skole meget langt fra deres bopæl, som bliver kørt, det kan jeg intet forkert se i..
Til TS: du havde ikke andre muligheder idag, og sådan er det bare 
Personligt, så cykler min mand og vores sønner hver dag, imens jeg kører vores datter som går i 0. klasse. Jeg er også den mor som hver dag tager mellemstesønnes skoletaske med både frem og tilbage, når jeg alligevel kører turen, fordi den er mega tung, og det gør jeg gerne for mine børn, så længe de formår at sætte pris på det.
Køb noget regntøj til din datter som hun syntes er cool at have på, på den måde imødekommer du hende, og måske sikre unødig sygdom pga hun har siddet våd i skolen hele dagen.
Og nej hun er ikke ufølsom, hun er et barn der udtrykker sine følelser, og det skal hun vel have lov til?
Anmeld
Citér