Pastafarver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2009

Sabina & Simone

bondepigen skriver:

Hvor længe kan de egentlig holde sig, dem fra cakecraftshop? Og hvordan skal de opbevares? Jeg opbevarer dem jeg har fra panduro i køleskab.... Jeg tænker nemlig på at bestille de 10 farver i morgen derfra....

Svarer lige på spørgsmålet...
Da jeg bestilte, skulle jeg give mine sidste 4 cifre og det gjorde jeg... Grunden dertil er sikkerheden, så folk der er kommet i besiddelse af et kort ikke bare kan bruge løs... Fik en mail om det på et tidspunkt, så det er altså sikkert nok... Firmaet du handler hos får ikke dit cpr, det er kun det sikkerhedshalløj der gør... Kan ikke rigtigt forklare det...
Men du kan roligt gøre det... Min konto er ikke flænset, af andre end mig selv... og jeg har fået det jeg bestilte... Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Trolde_mor

bondepigen skriver:

Oki dokie, det må jeg prøve... vidste slet ikke, du osse lavede MMF kager....er det ikke nogen vi skal se herinde?

Har kun lavet en, og skal til at ligge den ind nu. Har netop overført billeder til computeren.
Dog faldt den sammen, da den ikke nåede at stå i køleskab inden den skulle ud på køretur
Var en lynkage hehe.. men måtte bare prøve..

Anmeld

13. september 2009

Bondepigen

Sabina84 skriver:

Svarer lige på spørgsmålet...
Da jeg bestilte, skulle jeg give mine sidste 4 cifre og det gjorde jeg... Grunden dertil er sikkerheden, så folk der er kommet i besiddelse af et kort ikke bare kan bruge løs... Fik en mail om det på et tidspunkt, så det er altså sikkert nok... Firmaet du handler hos får ikke dit cpr, det er kun det sikkerhedshalløj der gør... Kan ikke rigtigt forklare det...
Men du kan roligt gøre det... Min konto er ikke flænset, af andre end mig selv... og jeg har fået det jeg bestilte... Hehe

Ok, mange tak...

Anmeld

13. september 2009

82Miraklet

Netop det er som en ekstra sikkerhed... du afgiver jo kun de sidste 4.... og ikke hele tit cpr nr.... det er netop for at undgå misbrug....

Jeg har også lige bestilt og kun selve betalingen er trukket og ikke andet... Det er ikke selve cakekraftshop der skal have cifrene med det sted hvor betalingen foregår netop som sikkerhed.. som en anden skriver super svært at forklare og det her lyder sikkert rodet...

Men håber det giver lidt mening..

knus

Anmeld

14. september 2009

Bondepigen

Maria82 skriver:

Netop det er som en ekstra sikkerhed... du afgiver jo kun de sidste 4.... og ikke hele tit cpr nr.... det er netop for at undgå misbrug....

Jeg har også lige bestilt og kun selve betalingen er trukket og ikke andet... Det er ikke selve cakekraftshop der skal have cifrene med det sted hvor betalingen foregår netop som sikkerhed.. som en anden skriver super svært at forklare og det her lyder sikkert rodet...

Men håber det giver lidt mening..

knus

Ok tak for det. Når I er flere der har gjort det uden der er sket noget ved det, så kan det jo ikke være så farligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.