Pastafarver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2009

Bondepigen

linemus skriver:

Jeg kan ikke huske, at jeg skulle skrive de sidste fire cifre i mit cpr.nr.  Men de har vist også lavet lidt om på betalingen siden. Ved ikke hvad jeg ville gøre. Hvad kan de bruge det til, som ville være slemt? Er det ikke let nu om dage at finde ud af de cifre, hvis man virkelig gerne vil? Men jeg er også lidt naiv, så jeg er ikke den rette at spørge.

Jeg opbevarer bare mine farver i skabet. Ved ikke, hvor længe de kan holde, men tror da det er riiiigtig længe.

Jeg tør skisme ikke, hvis ikke der er andre der har prøvet det...man ved jo aldrig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

linemus

bondepigen skriver:

Jeg tør skisme ikke, hvis ikke der er andre der har prøvet det...man ved jo aldrig..

Næ, men der må næsten være nogen af dem, der har bestilt på det sidste, som har været igennem det samme.

Hvornår skal man indtaste de fire tal? Jeg har lige prøvet at bestille, men stoppede ved betalingskortinfo, da jeg jo ikke vil købe noget. Er det først derefter? Jeg stødte nemlig ikke på det...

Anmeld

12. september 2009

Bondepigen

linemus skriver:

Næ, men der må næsten være nogen af dem, der har bestilt på det sidste, som har været igennem det samme.

Hvornår skal man indtaste de fire tal? Jeg har lige prøvet at bestille, men stoppede ved betalingskortinfo, da jeg jo ikke vil købe noget. Er det først derefter? Jeg stødte nemlig ikke på det...

Ja, det er først derefter.. Der står det er for sikkerheden  Synes ikke lige umiddelbart det lyder særlig sikkert...

Anmeld

12. september 2009

Trolde_mor

bondepigen skriver:

Tak

Så lidt søde - syntes bare at det var mere overskueligt for mig.. smiler
Glæder mig til at se når du folder dig ud med MMF eller sugarpaste

Anmeld

12. september 2009

Trolde_mor

bondepigen skriver:

Tak

Anmeld

12. september 2009

Bondepigen

Senia skriver:

Hvordn bruger du det så? Putter du det i istedet for vand?

Anmeld

12. september 2009

kiroo

ellers prøv speicelkoebmanden.dk han ligger i rødovre og er super har lige købt da jeg vartil kursus.. 8 farver til 295,- og så fik man ti procent fordi man havde været på kursus

Anmeld

12. september 2009

Trolde_mor

bondepigen skriver:

Hvordn bruger du det så? Putter du det i istedet for vand?

Nope... Jeg bruger den opskrift her på baby.dk

15 skumfiduser (500 g.)
2 spsk vand
1 spsk olie

Så kommer jeg farven i - lidt kraftig i farven, da de bliver lysere

1 pk flormelis (lidt mindre måske - venter lige til det er kølet lidf af, så jeg kan se hvor stift det bliver)

Anmeld

12. september 2009

Bondepigen

Senia skriver:

15 skumfiduser (500 g.)
2 spsk vand
1 spsk olie

1 pk flormelis (lidt mindre måske - venter lige til det er kølet lidf af, så jeg kan se hvor stift det bliver)

Oki dokie, det må jeg prøve... vidste slet ikke, du osse lavede MMF kager....er det ikke nogen vi skal se herinde?

Anmeld

12. september 2009

Bondepigen

Senia skriver:

15 skumfiduser (500 g.)
2 spsk vand
1 spsk olie

Oki dokie, det må jeg prøve... vidste slet ikke, du osse lavede MMF kager....er det ikke nogen vi skal se herinde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.