Pastafarver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.696 visninger
24 svar
0 synes godt om
11. september 2009

Bondepigen

Hvor længe kan de egentlig holde sig, dem fra cakecraftshop? Og hvordan skal de opbevares? Jeg opbevarer dem jeg har fra panduro i køleskab.... Jeg tænker nemlig på at bestille de 10 farver i morgen derfra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Bondepigen

Hmmm har lige prøvet at bestille... men når jeg skal betale med visa kortet, så beder de bagefter om de sidste fire cifre i mit cpr. nr. som en ekstra sikkerhed for mig, det er jeg da ikke helt tryg ved...Nogen der har oplyst deres cpr nr. og betalt med kort på cakecraftshop?

Anmeld

12. september 2009

Trolde_mor

bondepigen skriver:

Hmmm har lige prøvet at bestille... men når jeg skal betale med visa kortet, så beder de bagefter om de sidste fire cifre i mit cpr. nr. som en ekstra sikkerhed for mig, det er jeg da ikke helt tryg ved...Nogen der har oplyst deres cpr nr. og betalt med kort på cakecraftshop?

Har bare købt almindeligt farve i Bilka, hvilket fungerede super godt.

Men ville nok ikke turde sende mine sidste 4 cifre. Hvad skal de lige bruge dem til... ?

Anmeld

12. september 2009

Bondepigen

Senia skriver:

Har bare købt almindeligt farve i Bilka, hvilket fungerede super godt.

Men ville nok ikke turde sende mine sidste 4 cifre. Hvad skal de lige bruge dem til... ?

Hvad hedder de farver? og hvad koster de?

Anmeld

12. september 2009

Bondepigen

Er der ikke nogen af jer, der har købt pastafarver med visakort på cakecraftshop, der kan hjælpe...???

Anmeld

12. september 2009

Trolde_mor

bondepigen skriver:

Hvad hedder de farver? og hvad koster de?

Er bare alm. frugtfarve, man farver glassur med, gav 18 kr. og de varer længe.. Og så kan man jo blande dem til andre farver

De er på ca 40 ml. Og man skal jo virkelig ikke bruge ret meget

Anmeld

12. september 2009

Natascha

Du kan prøve og købe på kagebutikken.dk

MVH Natascha

Anmeld

12. september 2009

linemus

bondepigen skriver:

Jeg kan ikke huske, at jeg skulle skrive de sidste fire cifre i mit cpr.nr.  Men de har vist også lavet lidt om på betalingen siden. Ved ikke hvad jeg ville gøre. Hvad kan de bruge det til, som ville være slemt? Er det ikke let nu om dage at finde ud af de cifre, hvis man virkelig gerne vil? Men jeg er også lidt naiv, så jeg er ikke den rette at spørge.

Jeg opbevarer bare mine farver i skabet. Ved ikke, hvor længe de kan holde, men tror da det er riiiigtig længe.

Anmeld

12. september 2009

Bondepigen

Senia skriver:

Er bare alm. frugtfarve, man farver glassur med, gav 18 kr. og de varer længe.. Og så kan man jo blande dem til andre farver

De er på ca 40 ml. Og man skal jo virkelig ikke bruge ret meget

Tak

Anmeld

12. september 2009

Bondepigen

Natascha skriver:

Du kan prøve og købe på kagebutikken.dk

MVH Natascha

Tak, men det er bare langt dyrere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.