Nu må i ikke misforstå mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2015

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

jeg har også allerede taget 2,5 kg på, er kun 8+0. Kan ikke huske at jeg tog på så tidligt med min datter.

jeg lider også meget af kvalme og spiser også kun det samme som dig, masser af kulhydrater. Men har besluttet at jeg spiser hvad jeg er nødt til for at kunne fungere, også må jeg spare på kalorierne når kvalmen aftager

Ja det er jo det. Det er lidt svært, når man ikke kan spise alt det lækre grønne som jeg normalt elsker. 

Tak for din kommentar. Dejligt jeg ikke er alene. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej. Det er ikke de der 2-3 kilo. Jeg tænker jo sammenlagt på 2 år. 7-8 kilo som jeg havde det lidt træls med. og så når man pludselig i dag var på 60,1 kilo, så fik jeg helt et sug i maven. Jeg vejede mig for to uger siden, men ikke siden da min vægt er i stykker. Så prøvede hjemme hos min veninde og så ramte det mig lige. 

Kan ikke vurdere om det er meget, men jeg har ca siden jeg vejede 53 kilo-60,1 kg, taget +8 cm hofte, +4,5 bryst, +5,5 talje, +5 lår og +1,5 overarm. Så det er jo en del. Men ved ikke om jeg synes at man kan se det. Er stadig ret tynd. Tror bare lige det ramte mig at se vægten være på 60. :-) Men tak. Jeg kan alligevel ikke gøre noget med kvalme og baby i maven, så må vente uanset hvad. :-) Skulle bare lige høre om jeg var helt unormal så tidlig i min graviditet. Da jeg havde stået stille i et år, til pludselig på de sidste to uger at have taget 2-3 kg på. 

Men disse mål er jo heller ikke helt realistiske da jeg stadig er mega oppustet. Hvert fald ikke talje og hofte. Mine lår og arme er nok rigtigt :-) Men lider meget af oppustet mave. Ligner lidt en bold Håber ikke nogen sparker til mig, fordi de tager fejl. Og så er målene også taget om aften. 

Anmeld Citér

10. maj 2015

alenemor42

Du skal jo være klar over at du producerer mere blod, der er fostervand og moderkage samt baby.... det lægger også til også selvom det hele er meget småt endnu 

Anmeld Citér

10. maj 2015

TNBC

Anonym skriver:

Nej. Det er ikke de der 2-3 kilo. Jeg tænker jo sammenlagt på 2 år. 7-8 kilo som jeg havde det lidt træls med. og så når man pludselig i dag var på 60,1 kilo, så fik jeg helt et sug i maven. Jeg vejede mig for to uger siden, men ikke siden da min vægt er i stykker. Så prøvede hjemme hos min veninde og så ramte det mig lige. 

Kan ikke vurdere om det er meget, men jeg har ca siden jeg vejede 53 kilo-60,1 kg, taget +8 cm hofte, +4,5 bryst, +5,5 talje, +5 lår og +1,5 overarm. Så det er jo en del. Men ved ikke om jeg synes at man kan se det. Er stadig ret tynd. Tror bare lige det ramte mig at se vægten være på 60. :-) Men tak. Jeg kan alligevel ikke gøre noget med kvalme og baby i maven, så må vente uanset hvad. :-) Skulle bare lige høre om jeg var helt unormal så tidlig i min graviditet. Da jeg havde stået stille i et år, til pludselig på de sidste to uger at have taget 2-3 kg på. 

Selv tak.. ja det er mærkeligt når tallet lige pludselig  stiger.

.

Anmeld Citér

10. maj 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Du skal jo være klar over at du producerer mere blod, der er fostervand og moderkage samt baby.... det lægger også til også selvom det hele er meget småt endnu 

Tak skal du have. Det var dejligt at vide. Troede jeg slet ikke det kunne allerede :-) 

Anmeld Citér

10. maj 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Selv tak.. ja det er mærkeligt når tallet lige pludselig  stiger.

.

Ja nemlig. Bilder mig selv ind, det er fordi min krop er blevet fødedygtig Og at den ikke var det før. Hehe. 

Anmeld Citér

10. maj 2015

Babilooo

Jeg er selv lille og tynd og var også ved at gå ud af mit gode skind over at tage 2-3 kg på før uge 10. Men meget er vand og blod.

før graviditet vejede jeg 49 og jeg endte på ca. 64 kg.

Da jeg fødte vejede min søn 3,4 kg og efter en uge vejede jeg to kg mere end før min graviditet.... Meget er vand og blod osv. Du taber dig hurtigt med amning og grønsager senere. Du skal ikke tænke på det overhoved.

Anmeld Citér

10. maj 2015

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Jeg er selv lille og tynd og var også ved at gå ud af mit gode skind over at tage 2-3 kg på før uge 10. Men meget er vand og blod.

før graviditet vejede jeg 49 og jeg endte på ca. 64 kg.

Da jeg fødte vejede min søn 3,4 kg og efter en uge vejede jeg to kg mere end før min graviditet.... Meget er vand og blod osv. Du taber dig hurtigt med amning og grønsager senere. Du skal ikke tænke på det overhoved.

Tak. Dejligt du også følte du var ved at gå ud af dit gode skind. Men tror den ligger i, at jeg før graviditeten allerede vejede mere end jeg plejede og selvom jeg ikke synes spejlet viste stor forskel, så kæmpede jeg virkelig med de kilo og det stod bare helt stille. så er jo desværre startet på 7-8 kilo mere end jeg plejer og nu har jeg taget 2-3 kilo på de sidste to uger, trods at jeg har stået stille på de 7-8 kilo i et år. 

men jeg håber, at jeg ligesom dig smider det hurtigt efter graviditeten og derefter kan kæmpe de andre kilo ned også. :-) 

havde du også svært ved at spise nogle af de sunde ting i graviditeten? :-) 

Anmeld Citér

10. maj 2015

Babilooo

Anonym skriver:

Tak. Dejligt du også følte du var ved at gå ud af dit gode skind. Men tror den ligger i, at jeg før graviditeten allerede vejede mere end jeg plejede og selvom jeg ikke synes spejlet viste stor forskel, så kæmpede jeg virkelig med de kilo og det stod bare helt stille. så er jo desværre startet på 7-8 kilo mere end jeg plejer og nu har jeg taget 2-3 kilo på de sidste to uger, trods at jeg har stået stille på de 7-8 kilo i et år. 

men jeg håber, at jeg ligesom dig smider det hurtigt efter graviditeten og derefter kan kæmpe de andre kilo ned også. :-) 

havde du også svært ved at spise nogle af de sunde ting i graviditeten? :-) 

I starten ... men det går hurtigt over. Du vil sagtens kunne spise grønsager og andre sunde ting senere - vil jeg tro. Det er så vi jeg kan se hos mig selv og veninder specielt i starten det kan være svært.

Anmeld Citér

10. maj 2015

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

I starten ... men det går hurtigt over. Du vil sagtens kunne spise grønsager og andre sunde ting senere - vil jeg tro. Det er så vi jeg kan se hos mig selv og veninder specielt i starten det kan være svært.

Ja helt vildt. Og så bliver man også lækker sulten mere end normalt. Snoller er dog mest i weekenderne. Skal det være. Håber snart det bliver nemmere. :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.