Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op. Min kæreste gennem 3 år er ved at drive mig til vanvid. Han dumpede nogle prøver på sin skole for et halvt år siden som gjorde han ikke kunne fortsætte sin uddannelse. Siden har han været på kontanthjælp og uanset hvor meget både mig og kommunen er efter ham, søger han hverken ind på uddannelser eller jobs.
Han sidder døgnet rundt og spiller Playstation på nær 1-2 gange om ugen hvor han får lettet røven hen til det aktivering han egentlig skulle gå på dagligt.
Han hjælper overhovedet ikke til med vores 5 mdr gamle søn. Jeg giver ham mad, skifter, bader, leger, putter, trøster. Alt! Samtidig er det også mig der rydder op, gør rent, vasker tøj (i kælderen og vi bor på 4.sal), handler ind, laver mad, ordner alt der hedder økonomi, vasker op. Alting.
Jeg er så pisse træt af det. Han sætter ikk pris på en skid. Han kan finde på at spørge hvornår vi skal ha aftensmad imens jeg sidder og giver baby flaske! Seriøst?!
Udover det er han hele tiden negativ uden selv at vide hvorfor. HHver gang jeg tagerdet op bliver han sur og skrider og kommer så tilbage senere og lover mig guld og grønne skove indtil næste dag hvor det hele så starter forfra.
Han har hverken familie eller venner her. Han er helt alene udover os herhjemme så de 3 gange jeg har pakket hans ting og bedt ham gå, ender det med han sidder fortabt med alt sit lort på parkeringspladsen foran min opgang. Det er så ynkeligt men fordi jeg kender ham og hans historie og han er far til min søn så ender det med jeg får ondt i hjertet og lukker ham ind. Men fortryder altid næste morgen.
Alligevel kan han ikk forstå jeg ikke vil have sex med ham hver eneste aften. Han bbliver pisse sur og føler sig virkelig uretfærdig behandlet.
Det er som om lige meget hvad jeg siger så går det ikke ind. Jeg har ikle flere måder at kommunikere på.
Jeg er helt forvirret i mit hoved og kan snart ikke holde mig selv oppe for min søn mere og det er det der gør mig bange. Indtil nu har det ikk påvirket ham og han får ikk lov at se og høre hvad der sker. Men kan mærke jeg får mere og mere svært ved at lægge det væk når min søn er vågen.
Har brug for gode råd til at komme videre herfra.
Jeg synes I skal have professionelt hjælp. Få folk udefra til at vurdere og hjælpe jer.