UK/Sædestilling - hvordan føles spark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2015

Mariposa2

Du kan vel ikke huske nogle af de gode råd du fik, til hvordan barnet lettere selv kan vende sig? :-)

De anbefalede at sidde så meget på hug som muligt, det giver plads i bækkenet. Ligge på alle fire med numsen som højeste punkt og så bevæge hofterne fra side til side.( det føles og ser lidt skørt ud). Derudover er der også sådan noget rebozo, hvor man med et tørklæde om hofterne ryster bækkenet. Der er også hjemmesiden spinningbabies.com, hvor der står en masse om at få barnet placeret korrekt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2015

tarkoflen

Signe-bine skriver:

Det lyder godt, jeg beder dem give den en skalle :-D Ellers kommer jeg fandme igen til endnu et vendings forsøg dagen efter :-P

Hvis du er meget insisterede tror jeg umiddelbart de vil gøre en del for at få det til at lykkedes de er jo typisk foretalere for en naturlig fødsel

Anmeld Citér

10. maj 2015

Signe-bine

tarkoflen skriver:

Hvis du er meget insisterede tror jeg umiddelbart de vil gøre en del for at få det til at lykkedes de er jo typisk foretalere for en naturlig fødsel

Det er rigtigt. Jeg er hvert fald spændt. For jeg er ret sikker på jeg mærker en fod i hver side i toppen af maven, så enten er jeg og min mavefornemmelse (som ellers plejer at være god) helt gal på den, og ellers må jeg jo bare få hende vendt. Jeg vil hvert fald have min hjemmefødsel! Bum! :-D

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.