Blvp87 skriver:
Min mand er lige blevet 43. Vi fik vores første barn sammen i januar i 2015 og jeg bliver 28 om få dage. Vi ville gerne ha en 2er. Men hvornår er man for gammel til at fÅ børn ??
Min mand var 50 da vi fik vores søn. Han lever meget sundt og er ung af sin alder, både i krop og sind.
Det eneste problem har været i forhold til nætterne. Han kunne ikke klare ikke at sove, så det var mig der stod med den tjans - i den periode hvor vores søn vågnede hvert 90. minut (som var et halvt år). Derefter, da min søn "kun" vågnede hver 3. time, tog min mand halvdelen af nætterne. Det passede heldigvis fint med at natamningen sluttede.
Jeg aner jo ikke om det har haft noget med hans alder at gøre eller ej. Og derudover har vi delt alt 50/50, både husligt, praktisk og m.h.t tid med vores søn. Han er en rigtig god far.
Nå, men min pointe er at det afhænger af manden. Nogle mænd bliver lorteforældre som 25-årige, nogle mænd bliver fantastiske forældre som 50-årige, og omvendt.
Lad være med at tænke så meget på konventionerne. Se på hvad der virker for jer.
Anmeld
Citér