Jeg ved det fordi jeg selv sælger det og skal give den bedste vejledning omkring produktet
Og bør vide sådan noget
og tager du på en sexmesse vil de anbefale vandbaseret til silikone produkter og silikone baseret til kroppen ?
Jeg synes ikke det er fair du skal sidde og høvle mig ned, når jeg prøver at vejlede en ?
Det burde du i realiteten ikke blande dig i?
Der er altid delte meninger om ting og hvordan de anvendes, jeg har min viden du har din
så sådan er det
Jeg høvler dig ikke ned, jeg stiller dig nogle spørgsmål (tak for dine svar - men du kommer stadig ikke med nogle links? Jeg siger ikke det her for at kritisere dig, men fordi jeg er interesseret) og kommer med en kommentar.
Jeg er fortaler for silikonebaseret glidecreme fordi det er langt bedre end vandbaseret. Så hvis jeg var TS, ville jeg tage chancen og se om det funker for hende, som det gør for flertallet der bruger det.
Og vil forresten til hver en tid stole på uddannet sundhedspersonale fremfor en person til en sexmesse.
Og ja - hvis produktet er af silikone, skal man selvfølgelig ikke bruge silikonebaseret. Men det handler jo ikke om svamp.
Anmeld
Citér