hjælp tisser i bukserne når jeg kaster op !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2015

Mami

MarianneRubi skriver:

Det er stadig noget der kan ske og derfor Anbefales det ikke at bruge vaginalt men på kroppen 

plus bækkenbunds kugler er ofte af silikone og silikone og silikone kan ikk arbejde sammen og kan give en kemisk reaktion som får produktet til at smelte eller ødelægges 

Jeg er ikke enig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2015

MarianneRubi

Anonym skriver:

Mange tak  

Jeg har nogle hjemme hvor der er nogle kugler inden i dem der bevæger sig og der er der 2 på og syntes næsten de er for store syntes ikke jeg skal arbejde ekstra for at holde dem oppe nærmere når jeg skal prøve at rive dem ud igen  .

Så tænker jeg gerne vil have nogle med lidt ekstra vægt i og sværhedsgrader 

http://www.sexica.dk/index.php/plaisirs-secrets-geisha-balls-purple.html

Dem her er større og har mere vægt i sig, en standart har

Så det var måske mere noget ?

Anmeld Citér

8. maj 2015

MarianneRubi

modesty skriver:

Hvem anbefaler ikke at bruge silikonebaseret glidecreme? Jeg har fået det anbefalet af både en fysioterapeut og en gynækolog på Riget.

Det kan da godt være at der er en minimal procentdel af kvinder hvor silikonebaseret glidecreme kan fremprovokere svamp (selvom jeg ikke kan finde noget info på det - måske du kan være behjælpelig med et link?), men sukker, bind og sex er også blandt ting der kan fremprovokere svamp hos nogle kvinder. Betyder det at alle kvinder skal droppe disse ting fra deres liv?

Jeg ved det fordi jeg selv sælger det og skal give den bedste vejledning omkring produktet
Og bør vide sådan noget

og tager du på en sexmesse vil de anbefale vandbaseret til silikone produkter og silikone baseret til kroppen ?

Jeg synes ikke det er fair du skal sidde og høvle mig ned, når jeg prøver at vejlede en ?
Det burde du i realiteten ikke blande dig i?

Der er altid delte meninger om ting og hvordan de anvendes, jeg har min viden du har din så sådan er det

Anmeld Citér

8. maj 2015

MarianneRubi

Mami skriver:

Jeg er ikke enig. 

Det kan godt være du ikke er enig
Men det er altså desværre fakta

Anmeld Citér

8. maj 2015

Maja88

Brug altid kun vandbaseret glidecreme til indvortes brug og ved brug af legesager osv..

Så er silikonen godt til så meget andet.. krøllerne fx eller massage. 

Selvom du synes de kugler er for lette så.kniber du helt automatisk når de er oppe

Anmeld Citér

8. maj 2015

modesty

Jeg ved det fordi jeg selv sælger det og skal give den bedste vejledning omkring produktet
Og bør vide sådan noget

og tager du på en sexmesse vil de anbefale vandbaseret til silikone produkter og silikone baseret til kroppen ?

Jeg synes ikke det er fair du skal sidde og høvle mig ned, når jeg prøver at vejlede en ?
Det burde du i realiteten ikke blande dig i?

Der er altid delte meninger om ting og hvordan de anvendes, jeg har min viden du har din så sådan er det

Jeg høvler dig ikke ned, jeg stiller dig nogle spørgsmål (tak for dine svar - men du kommer stadig ikke med nogle links? Jeg siger ikke det her for at kritisere dig, men fordi jeg er interesseret) og kommer med en kommentar.

Jeg er fortaler for silikonebaseret glidecreme fordi det er langt bedre end vandbaseret. Så hvis jeg var TS, ville jeg tage chancen og se om det funker for hende, som det gør for flertallet der bruger det.

Og vil forresten til hver en tid stole på uddannet sundhedspersonale fremfor en person til en sexmesse.

Og ja - hvis produktet er af silikone, skal man selvfølgelig ikke bruge silikonebaseret. Men det handler jo ikke om svamp.

Anmeld Citér

8. maj 2015

Mami

MarianneRubi skriver:

Og beviset på det er? jeg er latex allergiker og bruger derfor kun silikone produkter og jeg har aldrig i mit liv hørt det øger chancen og jeg har haft svamp 2 gange hele mit liv, begge gange under graviditet 

Anmeld Citér

8. maj 2015

Mami

Oliebaseret glidecreme kan i nogle tilfælde øge risikoen for at få svamp i skeden. Hvis du bruger kondom, skal du bruge vand- eller silikonebaseret glidecreme, da olie kan opløse kondomer.  

Her er hvad jeg kunne finde, de nævner kun olie baseret ikke silikone.  http://www.cancer.dk/hjaelp-viden/hvis-du-har-kraeft/seksualitet/seksuelle-problemer/seksuelle-problemer-kvinder/

Men jeg vil ikke ødelægge din tråd ts, undskyld jeg gik til fys og med de der kugler der linkes til af en anden, det hjalp mig, håber du finder en løsning 

Anmeld Citér

9. maj 2015

Anonym trådstarter

MarianneRubi skriver:

http://www.sexica.dk/index.php/plaisirs-secrets-geisha-balls-purple.html

Dem her er større og har mere vægt i sig, en standart har

Så det var måske mere noget ?

Mange tak for svar valgte at købe dem her 

http://www.sinful.dk/je-joue-ami-baekkenbundskugler-saet-3-stk

Og så håber jeg at de vil hjælpe mig 

Anmeld Citér

10. maj 2015

MarianneRubi

Anonym skriver:

Mange tak for svar valgte at købe dem her 

http://www.sinful.dk/je-joue-ami-baekkenbundskugler-saet-3-stk

Og så håber jeg at de vil hjælpe mig 

Lad os håbe  

og held og lykke med det hvertfald 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.