hjælp tisser i bukserne når jeg kaster op !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2015

Kløver

Anonym skriver:

Må man bruge dem under graviditeten ? 

Ja, det mente fus ikke der ville ske noget ved, den sidder i skeden lidt som en tampon bare ikke helt så langt oppe  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Ja, det mente fus ikke der ville ske noget ved, den sidder i skeden lidt som en tampon bare ikke helt så langt oppe  

Okay tak jeg må hellere lige snakke med min læge først 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Kløver

Anonym skriver:

Okay tak jeg må hellere lige snakke med min læge først 

God ide ville også kun anbefale dem, da de har hjulpet mig indtil videre, hjælper det ikke nok er næste skridt operation for mig kan også anbefale appen squeezy  

Anmeld Citér

7. maj 2015

Milas14

Det gør jeg osse .. Osse selvom jeg ikke er gravid. 

Ved opkastning og kraftig hoste.. 

Man kan bare ikke træne den bækkenbund nok.

Anmeld Citér

8. maj 2015

MarianneRubi

Anonym skriver:

Okay tak

Må man bruge dem når man er gravid ?? 

Det må du ja 

også en god ide når du har født 

og vil Anbefale dig at købe et sæt hvor der er 1 kugle og 2 kugler på en streng også i en god kvalitet 

også starter du med at bruge den ene og gå rundt med den 2-3 gange om ugen og gerne 20 min af gangen og når du synes 1 er for let så bruger du den hvor der er 2 på . Self i starten er det svært at gå med i 20 min fordi man skal jo lukke sammen i åbningen dernede for at holde den oppe og man skal være bevægelig de virker ikk hvis man sidder eller ligger, og man kan ikk hører dem når de er oppe. Men gør rent lav mad handel ind mens de er der 

http://www.sexica.dk/index.php/loverspremium-o-balls-set-pink.html

disse Kan kun anbefales og rigtig god pris og kvalitet og fåes i andre farver også lilla og sort

Anmeld Citér

8. maj 2015

Mami

MarianneRubi skriver:

Bækkenbunds kugler 

og vælger du at sætte dem op med glidecreme må du ALDRIG bruge en glidecreme som er silikone baseret ! Det giver skedesvamp 

Man skal bruge glidecreme og det er langt fra alle der får svamp af silikone baseret glidecreme

Anmeld Citér

8. maj 2015

Kay

Anonym skriver:

Problemet er jeg Heller ikke kunne mærke det i min sidste graviditet så det er ikke fødslen der har gjort det svært for mig  

Og syntes ikke det er nemt at skulle ligge og Gøre noget man ikke kan mærke man Gør så aner man ikke om man overhovedet Gør det rigtig 

Knibeøvelser er lige som første hjælp  hellere gøre noget der måske er forkert end slet ikke at gøre noget  ved det ikke er nemt men det er desværre nødvendigt

mig hjælp det at få øvelse hvor jeg skulle fx lave mavebøjninger og "holde mig"  samtidig

min fys sagde blandt andet "navlen ind til baby" når jeg skulle lave knæ løft eller andet 

Anmeld Citér

8. maj 2015

MarianneRubi

Man skal bruge glidecreme og det er langt fra alle der får svamp af silikone baseret glidecreme

Det er stadig noget der kan ske og derfor Anbefales det ikke at bruge vaginalt men på kroppen 

plus bækkenbunds kugler er ofte af silikone og silikone og silikone kan ikk arbejde sammen og kan give en kemisk reaktion som får produktet til at smelte eller ødelægges 

Anmeld Citér

8. maj 2015

Anonym trådstarter

MarianneRubi skriver:

Det må du ja 

også en god ide når du har født 

og vil Anbefale dig at købe et sæt hvor der er 1 kugle og 2 kugler på en streng også i en god kvalitet 

også starter du med at bruge den ene og gå rundt med den 2-3 gange om ugen og gerne 20 min af gangen og når du synes 1 er for let så bruger du den hvor der er 2 på . Self i starten er det svært at gå med i 20 min fordi man skal jo lukke sammen i åbningen dernede for at holde den oppe og man skal være bevægelig de virker ikk hvis man sidder eller ligger, og man kan ikk hører dem når de er oppe. Men gør rent lav mad handel ind mens de er der 

http://www.sexica.dk/index.php/loverspremium-o-balls-set-pink.html

disse Kan kun anbefales og rigtig god pris og kvalitet og fåes i andre farver også lilla og sort

Mange tak  

Jeg har nogle hjemme hvor der er nogle kugler inden i dem der bevæger sig og der er der 2 på og syntes næsten de er for store syntes ikke jeg skal arbejde ekstra for at holde dem oppe nærmere når jeg skal prøve at rive dem ud igen  .

Så tænker jeg gerne vil have nogle med lidt ekstra vægt i og sværhedsgrader 

Anmeld Citér

8. maj 2015

modesty

MarianneRubi skriver:

Det er stadig noget der kan ske og derfor Anbefales det ikke at bruge vaginalt men på kroppen 

plus bækkenbunds kugler er ofte af silikone og silikone og silikone kan ikk arbejde sammen og kan give en kemisk reaktion som får produktet til at smelte eller ødelægges 

Hvem anbefaler ikke at bruge silikonebaseret glidecreme? Jeg har fået det anbefalet af både en fysioterapeut og en gynækolog på Riget.

Det kan da godt være at der er en minimal procentdel af kvinder hvor silikonebaseret glidecreme kan fremprovokere svamp (selvom jeg ikke kan finde noget info på det - måske du kan være behjælpelig med et link?), men sukker, bind og sex er også blandt ting der kan fremprovokere svamp hos nogle kvinder. Betyder det at alle kvinder skal droppe disse ting fra deres liv?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.