hjælp tisser i bukserne når jeg kaster op !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.903 visninger
39 svar
10 synes godt om
6. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg har aldrig kunne lave knibeøvelser så efter jeg havde født min datter som nu er 1år har jeg gået i et forløb på sygehuset for at få hjælp til det og hun kunne mærke et lille knib når jeg prøvede men jeg kan dog ikke selv mærke det og er afsluttet der ude fra nu. 

Mit kæmpe problem er at jeg er gravid 15+1 og når jeg kaster op kommer jeg til at tisse i bukserne selv om jeg Gør alt for at ungå det men kan virkelig ikke holde mig  

Har osse prøvet at tisse en smule fordi jeg grinte 

Er der nogle der har et råd til mig hvad kan jeg Gøre ?? 

Vil gerne stemmes op men kan jo ikke knibe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Du skal søge læge, og kræve at få hjælp. 

De kan ikke bare afslutte dig, når problemet ikke er afhjulpet. Det skal du ikke acceptere.

Anmeld Citér

6. maj 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Du skal søge læge, og kræve at få hjælp. 

De kan ikke bare afslutte dig, når problemet ikke er afhjulpet. Det skal du ikke acceptere.

Tak for svar skal til læge igen Den 22 

Og så må jeg kræve at blive sendt videre og få hjælp igen . 

Har tænkt mig at købe de der opstramning kugler når jeg har født og så bruge dem hver dag men man må ikke bruge dem når man er gravid. 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Kløver

Selvom du ikke mærker det skal du stadig lave knibeøvelserne. Ellers kan jeg anbefale at købe bækkenbundskugler. Har dem selv og bruger dem når jeg går i bad og tager dem ud igen når jeg er færdig og gjorde hurtigt forskel ny graviditet har dog ikke hjulpet her, men det skal nok blive bedre igen  

Anmeld Citér

6. maj 2015

Fremad

Anonym skriver:

Jeg har aldrig kunne lave knibeøvelser så efter jeg havde født min datter som nu er 1år har jeg gået i et forløb på sygehuset for at få hjælp til det og hun kunne mærke et lille knib når jeg prøvede men jeg kan dog ikke selv mærke det og er afsluttet der ude fra nu. 

Mit kæmpe problem er at jeg er gravid 15+1 og når jeg kaster op kommer jeg til at tisse i bukserne selv om jeg Gør alt for at ungå det men kan virkelig ikke holde mig  

Uhh det gjorde jeg også... Og det blev lun bedre når jeg satte mig helt på bagdelen på gulvet eller sat på wc med en spand... 

Jeg gik med trusse indlæg hele graviditeten pga læk...

Håber lægen kan afhjælpe dig.... 

Anmeld Citér

6. maj 2015

modesty

Anonym skriver:

Hvor i landet bor du?

Hvem er det der har hjulpet dig på sygehuset? Læge, gynækolog, fysioterapeut?

Anmeld Citér

6. maj 2015

April-baby

Selvom du ik kan mærke det, skal du gøre det. Jeg fødte for tre uger siden, der kunne jeg slet ikke mærke at jeg lavede en, men idag kan jeg godt mærke når jeg laver dem, prøv at læg dig ned og lav en, gør det flere gange om dagen, så burde du om en uges tid at kunne mærke det. (: skal siges jeg begyndte først da overs datter var en uge, da under stellet ikke var klar før (:

Anmeld Citér

6. maj 2015

Manna

Føler med dig. Det er sså træls. Jeg har selv lige afsluttet graviditet nr 2 og kastede denne gang op til uge 20. Havde tilmed to omgange med forkølelse og hoste. Jeg er mega utæt.

Når jeg skulle kaste op kunne jeg lige så godt få bukserne af med det samme men ellers har jeg brugt tena ekstra hele graviditeten.

Jeg er enig med de andre i at du skal søge videre hjælp men her var bare en her og nu løsning.

Anmeld Citér

6. maj 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvor i landet bor du?

Hvem er det der har hjulpet dig på sygehuset? Læge, gynækolog, fysioterapeut?

Bor på nordfyn og fik hjælp af en fysioterapeut på Odense sygehus 

Anmeld Citér

6. maj 2015

modesty

Anonym skriver:

Bor på nordfyn og fik hjælp af en fysioterapeut på Odense sygehus 

OK, jeg havde nogle bud i København, men det kan du ikke bruge til noget, så.

Men som en anden også siger - du skal altså ikke acceptere at de bare opgiver dig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.