Sirius1981 skriver:
Du har så meget ret! Jeg er (som I nok kan høre) bare så satans konfliktsky at det halve kunne være nok. Og så er der det at vi sidste år mistede vores mor til kræft, og der stod han jo klar med trøst og støtte til min søster - på en måde tror jeg, at hun tror hun skylder ham en hel masse. Og det at vi har haft et hårdt år gør også, at jeg er lidt tilbageholdende med at gøre ting, der kan gøre hende ked af det.
Din søster kender dig sandsynligvis godt nok til at vide, at du er konfliktsky og vil måske også forstå, at når du vælger at bringe det op så er det fordi du virkelig bekymrer dig om hende - og du kan jo godt bruge lidt ekstra krudt på at fortælle hende at du gør du af omsorg for hende.
Du kan måske også bruge lidt mere tid med hende end du plejer, så I kan få styrket fortroligheden og søsterskabet lidt ekstra. Nu ved jeg ikke hvor gammel din søster er, men kunne der måske også være et element af latent jalousi fra hendes side? Du har mand, hus og barn og hun har haft det lidt sværere ved at finde en god mand at dele sit liv med. Måske tror hun endda at det er bedre at have en skidt mand end slet ingen?
Anmeld
Citér