Sirius1981 skriver:
Min mand er absolut ikke ok med det (men synes ikke rigtig han kan tillade sig at sige fra på dén måde, da han jo ikke "ejer" mig). Men så igen, ham her filejsen gør simpelthen så mange mærkelige ting at man egentlig hele tiden er paf over hans ord og handlinger. Eksempler: Han lægger sig til at sove når han synes der er for længe til maden bliver serveret (dén mad, som han egentlig havde sagt han ville hjælpe med at lave), han brokker sig når han er ude og besøge anden familie ("ej, de havde kun kager, jeg havde ligesom lyst til rigtig mad"), i Netto flår han dyre ting ned fra hylderne uden at spørge først og regner med at vi da selvfølgelig betaler (senerehen vil han så slet ikke have nogen af de her dyre madvarer - og vi spiser ikke sådan noget), kritiserer vores hus fra ende til anden, forklarer at han "får klaustrofobi" når han ikke er i nærheden af en 7-11 (vi bor på landet). Han er på KH men har et sort arbejde, fordi han ikke "orker" at skulle stå op hver dag (og alt hvad der hedder udgifter, ferie mm. bliver betalt af min søster), han er komplet dopet af sin sløvende medicin, osv. osv. Jeg synes min søster kunne score SÅ meget bedre, men det er nok bare fordi jeg er ældst ... jeg ved det ikke ... 
Jeg ville dælme sige noget til ham. Jeg synes ikke engang altid, at det er rart min mand gerne vil sige hej og nusse min mave.
Som andre skriver, er ens krop ikke alle mands eje bare fordi man er gravid, så sig fra på en pæn måde og selvfølgelig må din mand da sige noget til ham også hvis han ikke bryder sig om det.
Jeg ville desuden også, sætte en stopper for at betale madvare for ham, som du beskriver. Han må sgu selv punge ud!
Tror faktisk bare generelt, at jeg ville sige til ham, at hvis han ikke kan opføre sig ordentlig og lade være med at kritisere mit hjem, så ønsker jeg ikke at se ham!
Men ja, det lyder da som om, at din søster kunne score noget bedre. Nu er jeg sådan en, som siger min mening og jeg ville på en pæn måde sige til hende, at jeg ikke bryder mig om hendes kæreste og at jeg synes hun kunne gøre bedre.
Og så skal hun lige være obs på, at hvis hun kender til hans sorte arbejde, så kan hun blive dømt som meddelagtig i socialbedrageri (hvis de bor sammen?), for det er det i den grad, når han får kh.
Anmeld
Citér