Svigerfamilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Har ikke snakket med ham om det, da han bare bliver mere muggen, og magter ikke at se på det ansigt..

jeg troede vi rigtig sku hygge, men næææh nej, det bare være såm træls en tur, der er gået med sure miner, mad, øl, vin og smøger ..

Synes du skulle sige fra så de ved du mener det. Din søn kan ikke selv frabede sig dårlig behandling, det skal du gøre for ham. Han er kun lige 4 år og på besøg et sted han ikke kender ret godt og bliver talt hårdt og unfair til. Det er da synd for ham. Han må gerne vide at nogle står op for ham så han selv en dag kan sige fra og vide at han fortjener en smule respekt ligesom alle andre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2015

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Synes du skulle sige fra så de ved du mener det. Din søn kan ikke selv frabede sig dårlig behandling, det skal du gøre for ham. Han er kun lige 4 år og på besøg et sted han ikke kender ret godt og bliver talt hårdt og unfair til. Det er da synd for ham. Han må gerne vide at nogle står op for ham så han selv en dag kan sige fra og vide at han fortjener en smule respekt ligesom alle andre.

Jeg siger fra, når det bliver for meget især når svigerfar snakker til min dreng/ 

så sent som til aften, kravler min søn op på bordet for at tage et æble, hvilket selvfølgelig ikke r okey og han tager æblet i hånden, går ud og spørg mine svigerforældre lige så pænt om han må få det, det eneste svigerfar går op i er " nej du skal da aftensmad, så kan du ingen aftensmad spise osv osv og der var først aftensmad kl 18.30 og han spurgte 17.30..

Anmeld Citér

1. maj 2015

loop

Anonym skriver:

Har ikke snakket med ham om det, da han bare bliver mere muggen, og magter ikke at se på det ansigt..

jeg troede vi rigtig sku hygge, men næææh nej, det bare være såm træls en tur, der er gået med sure miner, mad, øl, vin og smøger ..

Jeg synes du er nød til at snakke med ham.

Og hva så hvis han blir muggen? Han skal da selv bøvle med at blive god igen. Lige nu er DU jo ked af det. Er det bedre? Føj dig ikke for mennesker, der vil kontrollere andre med deres humør.

Hvis jeg var dig, ville jeg overveje kraftigt om det var et forhold, der var værd at blive i, og jeg ville nok slutte det. Jeg ville ikke gide en mand, der ikke ville mine børn. Jeg ville miste respekten for ham.

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Jeg synes du er nød til at snakke med ham.

Og hva så hvis han blir muggen? Han skal da selv bøvle med at blive god igen. Lige nu er DU jo ked af det. Er det bedre? Føj dig ikke for mennesker, der vil kontrollere andre med deres humør.

Hvis jeg var dig, ville jeg overveje kraftigt om det var et forhold, der var værd at blive i, og jeg ville nok slutte det. Jeg ville ikke gide en mand, der ikke ville mine børn. Jeg ville miste respekten for ham.

Han bare ikk lyst til at diskuter med ham når vi r hos hans forældre, har lagt hjem .. 

Det første gang vi har sådan en tur her, hos hans forældre, de plejer alle gerne vil min dreng, men min dreng har været sur, gal ked en del af dagen men sån r børn jo nogen gange ..

Anmeld Citér

1. maj 2015

loop

Anonym skriver:

Han bare ikk lyst til at diskuter med ham når vi r hos hans forældre, har lagt hjem .. 

Det første gang vi har sådan en tur her, hos hans forældre, de plejer alle gerne vil min dreng, men min dreng har været sur, gal ked en del af dagen men sån r børn jo nogen gange ..

Nej, det skal selvfølgelig ikke være hos hans forældre. På et tidspunkt hvor i har det rart, så i kan snakke fornuftigt om det.

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Nej, det skal selvfølgelig ikke være hos hans forældre. På et tidspunkt hvor i har det rart, så i kan snakke fornuftigt om det.

Ja det bliver vi også nødt til, for det gør mig ked og tvivlsom .. 

Anmeld Citér

1. maj 2015

loop

Anonym skriver:

Ja det bliver vi også nødt til, for det gør mig ked og tvivlsom .. 

Det forstår jeg godt.

Anmeld Citér

2. maj 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg ville ikke acceptere at der blev talg sådan til min 4 årige dreng! Jeg vil have sagt hvis i ikke har noget pænt og sige, skal i overhovedet ikke tale til min søn. Jeg vil beskytte han for alt og alle der ikke kan behandle ham ordentligt! 

Anmeld Citér

2. maj 2015

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Jeg ville ikke acceptere at der blev talg sådan til min 4 årige dreng! Jeg vil have sagt hvis i ikke har noget pænt og sige, skal i overhovedet ikke tale til min søn. Jeg vil beskytte han for alt og alle der ikke kan behandle ham ordentligt! 

Ja og det r ikke første gang jeg siger til min kæreste at hans far skal snakke ordenligt til min dreng.. 

Og nogen gange ham SELV! 

Men han ruller bare med øjene og brokker sig.. 

Anmeld Citér

2. maj 2015

jenny4

Hvordan plejer din kæreste at være overfor din søn?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.