Svigerfamilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.323 visninger
30 svar
10 synes godt om
1. maj 2015

Anonym trådstarter

Godaften ! 

Har gået og tænkt igen og igen at det var mig der var for "blid" ved min søn i forhold til mine svigerforældre (bonus til min søn) 

nu vi så på overnatning hos sviger, jeg synes simpelthen ikk svigerfar snakker pænt til min dreng, manden ejer ikke 5 flade tålmodigheD overfor min dreng og så blir min kæreste ligesådan! Så snakker han os træls til min dreng og hårdt  

det irriter mig så voldsomt, da jeg ikk synes det okey .. 

Det irritere mlg at min kæreste total mister interessen for min søn når vi r ved hans forældre, tænker kun på at æde, æde æde æde, drik vin med hans far og sidde på hans røv i stuen, og så kan jeg tage mig af af min dreng og ja ved selvfølgelig godt at det r min dreng, men så kunne mig og ham ligeså godt blive hjemme .. 

Ja lige et brok/ligegyldig brev men havde bare brug for at komme ud med det og høre jeres mening ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2015

jenny4

Anonym skriver:

Godaften ! 

Har gået og tænkt igen og igen at det var mig der var for "blid" ved min søn i forhold til mine svigerforældre (bonus til min søn) 

nu vi så på overnatning hos sviger, jeg synes simpelthen ikk svigerfar snakker pænt til min dreng, manden ejer ikke 5 flade tålmodigheD overfor min dreng og så blir min kæreste ligesådan! Så snakker han os træls til min dreng og hårdt  

Det irritere mlg at min kæreste total mister interessen for min søn når vi r ved hans forældre, tænker kun på at æde, æde æde æde, drik vin med hans far og sidde på hans røv i stuen, og så kan jeg tage mig af af min dreng og ja ved selvfølgelig godt at det r min dreng, men så kunne mig og ham ligeså godt blive hjemme .. 

Ja lige et brok/ligegyldig brev men havde bare brug for at komme ud med det og høre jeres mening ? 

Har du talt med din kæreste om det?

Anmeld Citér

1. maj 2015

esioul

Anonym skriver:

Godaften ! 

Hvordan snakker de da til sønnen? 

Mon ikke han ser det lidt som et frirum at være i byen, hvor det hele ikke går op i børn? 

Anmeld Citér

1. maj 2015

loop

Anonym skriver:

Godaften ! 

Hvor gammel er drengen? Jeg tænker at han må have en hvis alder, når du er i et nyt forhold? Så hvis han eksempelvis er 5 år, kan han vel også lege lidt selv, så du også kan voksehygge.

i hvilken forbindelse snakker de grimt til drengen?

Hvad med bonus-farmoderen, snakker/leger hun med din dreng?

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Har du talt med din kæreste om det?

Ja og han vender alt til negativt og ruller med øjenene og siger "sikke da et skønt humør du har "... 

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

Hvordan snakker de da til sønnen? 

Mon ikke han ser det lidt som et frirum at være i byen, hvor det hele ikke går op i børn? 

Vi bor ikke sammen og har ikke set hinanden siden i søndags  

Det må du ikk! Hør hvad der blir sat osv osv 

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

Hvor gammel er drengen? Jeg tænker at han må have en hvis alder, når du er i et nyt forhold? Så hvis han eksempelvis er 5 år, kan han vel også lege lidt selv, så du også kan voksehygge.

i hvilken forbindelse snakker de grimt til drengen?

Hvad med bonus-farmoderen, snakker/leger hun med din dreng?

Mig og min søn har været i legeland idag, for at han fik noget tid hvor han var i fokus. Ellers har han lege alene næsten hele dagen.. 

Han r lige blevet fire år.. 

Mit parforhold r et år gammelt , nej hun snakker lidt til ham og så går hun os igen ..

Anmeld Citér

1. maj 2015

esioul

Anonym skriver:

Vi bor ikke sammen og har ikke set hinanden siden i søndags  

Det må du ikk! Hør hvad der blir sat osv osv 

Altså umiddelbart synes jeg ikke det lyder forkert at sige sådan til et barn. Der er forskel på vor anerkendende man er i sin kommunikation. 

Jeg kunne forstille mig, at din kæreste savner alenetid med dig og derfor kan han måske virke irriteret. 

Tror i bliver nød til at snakke om det. 

Anmeld Citér

1. maj 2015

jenny4

Det kunne godt virke som om at din kæreste føler sig lidt fanget mellem den han er hos dig, og den han er/har været sammen med sine forældre. Og hvis de så ikke er sønderligt interesserede i deres bonuspapbarn så har han måske svært ved at vise at han er rigtog glad for ham. Det undskylder ikke hans opførsel men han er måske ikke selv klar over at han ændrer sig.. 

Har du snakket med ham om det på et tidspunkt hvor det ikke lige var i kampens hede og du var irriteret? 

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Altså umiddelbart synes jeg ikke det lyder forkert at sige sådan til et barn. Der er forskel på vor anerkendende man er i sin kommunikation. 

Jeg kunne forstille mig, at din kæreste savner alenetid med dig og derfor kan han måske virke irriteret. 

Tror i bliver nød til at snakke om det. 

Alene tid ?  

vi har hver anden weekend og hver aften  

Jeg synes man ska finde noget alternativt frem for at hver sætning man siger til barnet r det må du ikke.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.