Svigerfamilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Det kunne godt virke som om at din kæreste føler sig lidt fanget mellem den han er hos dig, og den han er/har været sammen med sine forældre. Og hvis de så ikke er sønderligt interesserede i deres bonuspapbarn så har han måske svært ved at vise at han er rigtog glad for ham. Det undskylder ikke hans opførsel men han er måske ikke selv klar over at han ændrer sig.. 

Har du snakket med ham om det på et tidspunkt hvor det ikke lige var i kampens hede og du var irriteret? 

Ja mange gange efterhånden, at jeg ikk bryder mig om den måde han taler til bib på, for jeg synes det nedlagde og at han ligner hans egen far på de punkter .. Altså på den måde han kun henvender sig til min dreng når han gør noget han ikke må.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2015

esioul

Anonym skriver:

Alene tid ?  

vi har hver anden weekend og hver aften  

Jeg synes man ska finde noget alternativt frem for at hver sætning man siger til barnet r det må du ikke.. 

Nåååh troede ikke i så hinanden så tit, siden du sagde i ikke havde set hinanden siden søndag. 

Nej det er rigtigt, men det er desværre ikke alle mennesker der er lige anerkendende. 

Anmeld Citér

1. maj 2015

loop

Anonym skriver:

Mig og min søn har været i legeland idag, for at han fik noget tid hvor han var i fokus. Ellers har han lege alene næsten hele dagen.. 

Han r lige blevet fire år.. 

Mit parforhold r et år gammelt , nej hun snakker lidt til ham og så går hun os igen ..

De lyder desværre ikke interesserede i drengen, heller ikke din kæreste, for så burde han ikke ændre opførsel bare fordi i er andre steder.

hvis han havde reel interesse i drengen, synes jeg han stolt burde "vise ham frem" for sine forældre og inddrage dem i drengen. Når han er 4 år, kunne i jo feks spille billedlotteri alle sammen og så kan i hyggesnakke imens.

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

De lyder desværre ikke interesserede i drengen, heller ikke din kæreste, for så burde han ikke ændre opførsel bare fordi i er andre steder.

hvis han havde reel interesse i drengen, synes jeg han stolt burde "vise ham frem" for sine forældre og inddrage dem i drengen. Når han er 4 år, kunne i jo feks spille billedlotteri alle sammen og så kan i hyggesnakke imens.

Lige præcis , mig og bib sad her til aften og spillede alene mens alle de andre sad i stuen, så bold og fik et glas rødvin - og vi er kun heroppe max 2gange på 6mdr..  

Anmeld Citér

1. maj 2015

loop

Anonym skriver:

Lige præcis , mig og bib sad her til aften og spillede alene mens alle de andre sad i stuen, så bold og fik et glas rødvin - og vi er kun heroppe max 2gange på 6mdr..  

Hvad siger din kæreste, hvis du foreslår at du bliver hjemme?

For der er vel ingen grund til at du er med, når jeres samvær er parralelt på den måde?

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Nåååh troede ikke i så hinanden så tit, siden du sagde i ikke havde set hinanden siden søndag. 

Nej det er rigtigt, men det er desværre ikke alle mennesker der er lige anerkendende. 

Jo pga hans job, har han ikke haft tid.. 

Men så ku vi jo ligeså ha blevet hjemme og hygge frem for den sure træls stemning der r ..

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Hvad siger din kæreste, hvis du foreslår at du bliver hjemme?

For der er vel ingen grund til at du er med, når jeres samvær er parralelt på den måde?

Har ikke snakket med ham om det, da han bare bliver mere muggen, og magter ikke at se på det ansigt..

jeg troede vi rigtig sku hygge, men næææh nej, det bare være såm træls en tur, der er gået med sure miner, mad, øl, vin og smøger ..

Anmeld Citér

1. maj 2015

Fremad

Anonym skriver:

Alene tid ?  

vi har hver anden weekend og hver aften  

Jeg synes man ska finde noget alternativt frem for at hver sætning man siger til barnet r det må du ikke.. 

hver aften sammen, men bor ikke sammen..... hmmm.. så får du forhåbentlig ikke enlig forsøger...

hvis man ikke må sige nej til barnet, hvordan vil du så sætte grænser... bare af ren nysgerrighed 

Anmeld Citér

1. maj 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
sscm skriver:

hver aften sammen, men bor ikke sammen..... hmmm.. så får du forhåbentlig ikke enlig forsøger...

hvis man ikke må sige nej til barnet, hvordan vil du så sætte grænser... bare af ren nysgerrighed 

Tror du ikke nærmere der er potientielt hver aften hun mener. De bor jo ikke sammen.

og jeg kan da sige fra til min søn på en masse bedre måder end med nej 

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

Rolig , det r ikke ment som hver aften, men at vi er alene hver aften, NÅR vi r sammen.. Utroligt så travlt folk har med ting der ikke vedkommer emnet.. 

JEG har helt styr på hvornår man r enlig OG hvornår man ikke r enlig .. 

så du behøver ikke spiller dine kræfter p at fortælle mig om jeg r berettet til enlige forsøger tillæg eller ej ..

man må godt sige nej, men man behover ikke kun snakket til barnet når det r nej ord der skal ud af munden..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.