Jeg er så knust ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2015

loop

Anonym skriver:

Undskyld mig men du har forvekslet mig med en anden. Min mand og jeg har snart været sammen i 6 år og vi aldrig gået fra hinanden og kommer heldigvis aldrig til det  for vi elsker hinanden og har vores første barn sammen

Ja jeg beklager.

Jenny 4 var sød at forklare mig hvordan det hang sammen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

loop

Yurie skriver:

Tænker det er et lidt mærkeligt brugernavn; Trådstarter.

Og der har været virkelig mange indlæg med trådstarter, så hvis det er den samme person, har den person haft virkelig travlt.

og det giver jo også mening, fordi det er forvirrende, når man kan svare anonymt, for så kan man ikke se hvem der er ts og hvem der bare svarer, så tror det er derfor de har gjort det.

Ja men der er flere underlige brugernavne, mit eget vel også

Jeg tænkte også hun havde travlt og jeg blev forvirret. Svært at give et råd, når så modsatte indlæg.

Men Jenny var sød at forklare hvordan det hang sammen

Anmeld Citér

29. april 2015

TNBC

loop skriver:

Ja men der er flere underlige brugernavne, mit eget vel også

Jeg tænkte også hun havde travlt og jeg blev forvirret. Svært at give et råd, når så modsatte indlæg.

Men Jenny var sød at forklare hvordan det hang sammen

Rigtigt nok, men trådstarter??

Men du er ikke den eneste der har været forvirret.

Anmeld Citér

29. april 2015

loop

Yurie skriver:

Rigtigt nok, men trådstarter??

Men du er ikke den eneste der har været forvirret.

Ja det kan vel lige så godt være trådstarter som noget andet. Selve navnet undrede mig ikke.

Og nu må vi hellere komme tilbage til Trådstarters emne, så tråden ikke bliver ødelagt.

Anmeld Citér

29. april 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Ja jeg beklager.

Jenny 4 var sød at forklare mig hvordan det hang sammen.

Helt okay. Før jeg oprettet denne her tråd og så mange der hed tråd starter troede jeg det var den samme men da jeg selv skulle oprette en tråd og kunne se der stod det samme kunne jeg godt regne ud at det er baby.Dk der har ændret på det og jo tak vil meget gerne tilbage til mit emne nu

Anmeld Citér

29. april 2015

fo82

Nu har jeg læst tråden igennem (inkl debatten om profilnavn :-P)

jeg er ikke andet end lommepsykolog - men jeg læser det som om at du hat noget ubearbejdet i forhold til bruddet med din familie og din opvækst.

jeg forstår at du er lykkelig med din mand og barn, det er dejligt :-) men jeg fornemmer også at problematikkerne omkring dit biologiske ophav ligger og lurer lige under overfladen.

jeg vil foreslå dig at søge hjælp til at få de ting bearbejdet, og det skal du gøre for din egen skyld. Det lyder som om at du i dagligdagen gemmer på hvad der nager dig, og at du i en stille (måske alene) stund bryder sammen.

lad være med at prøve på at lege stærk - tillad dig selv at få det bedre... For jo længere du gemmer på det, jo sværere bliver det at "rydde op"

pøj pøj med det hele

Anmeld Citér

29. april 2015

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Nu har jeg læst tråden igennem (inkl debatten om profilnavn :-P)

jeg er ikke andet end lommepsykolog - men jeg læser det som om at du hat noget ubearbejdet i forhold til bruddet med din familie og din opvækst.

jeg forstår at du er lykkelig med din mand og barn, det er dejligt :-) men jeg fornemmer også at problematikkerne omkring dit biologiske ophav ligger og lurer lige under overfladen.

jeg vil foreslå dig at søge hjælp til at få de ting bearbejdet, og det skal du gøre for din egen skyld. Det lyder som om at du i dagligdagen gemmer på hvad der nager dig, og at du i en stille (måske alene) stund bryder sammen.

lad være med at prøve på at lege stærk - tillad dig selv at få det bedre... For jo længere du gemmer på det, jo sværere bliver det at "rydde op"

pøj pøj med det hele

Lommepsykolog? Mener du at du er ny begynder eller ? Ja undskyld jeg spørger så dumt.  

Og ja føler mig så lykkelig over det jeg har kan ikk ønske mig bedre end mit barn og mand. Vil lige understrege at både min mand og mine svigerforældre er de bedste mennesker jeg har mødt på den her jord. Og kan tale åbent med dem osv og har gjort det få gange med mine svigerforældre men min mand ved alt om mig og min barndom. 

Du har ret i at jeg godt kan gå og gemme lidt på det og græde når jeg er i stilheden (det må jeg nok sige godt gættet/fornemmet) men min mand er den bedste der findes, han spørger tit om hvordan jeg har det og at jeg bare skal sig til så er han der på SEKUNDTET. MEN HVORFOR ER DET SÅ AT JEG GÅR OG GEMMER PÅ DET??? Ærligtalt ved jeg ikk hvorfor 

Anmeld Citér

29. april 2015

Pikku Myy

Anonym skriver:

Undskyld jeg troede at jeg fik svaret på dit forslag. Vi har også tænkt på en dag hvor vi fejer med de nærmeste om at vores kærlighed stadig består. Men ikk ligenu. 

Og misforstår mig nu ikk jeg skammer mig også over at jeg af og til bliver ked af og mærker savn. 

Men vil understrege at der ingen der ligeså heldig at have så fantastiske svigerforældre som jeg har og holder mega meget af dem og for mig er de min nye famillie. 

Men jeg bliver bare ked af at fremmede var til mit bryllupp (altså ment min svigerindes famillie) men  ikk min egen famillie 

og kan godt mærke det nogle gange når jeg kan se min svigerinde/ andre kvinder der har sin mor ved sin side at jeg bliver ked af det og mærker savn

Jeg synes ikke du skal skamme dig. Du bærer på en sorg, og selvfølgelig er du ked af det. Jeg tror vi alle kan forstå at det rammer dig. Jeg håber bare sådan for dig at du kan komme til at fokusere på det du har i dit liv, der er godt, så dette kan træde i baggrunden.

Anmeld Citér

29. april 2015

fo82

Anonym skriver:

Lommepsykolog? Mener du at du er ny begynder eller ? Ja undskyld jeg spørger så dumt.  

Og ja føler mig så lykkelig over det jeg har kan ikk ønske mig bedre end mit barn og mand. Vil lige understrege at både min mand og mine svigerforældre er de bedste mennesker jeg har mødt på den her jord. Og kan tale åbent med dem osv og har gjort det få gange med mine svigerforældre men min mand ved alt om mig og min barndom. 

Du har ret i at jeg godt kan gå og gemme lidt på det og græde når jeg er i stilheden (det må jeg nok sige godt gættet/fornemmet) men min mand er den bedste der findes, han spørger tit om hvordan jeg har det og at jeg bare skal sig til så er han der på SEKUNDTET. MEN HVORFOR ER DET SÅ AT JEG GÅR OG GEMMER PÅ DET??? Ærligtalt ved jeg ikk hvorfor 

Haha jeg er ikke i nærheden af nybegynder psykolog - jeg er ganske almindelig sekretær :-D

men hvis man kan tænke lidt ud over sin egen næse kan man hurtigt komme frem til at du har brug for at få din situation bearbejdet inden det ødelægger dig for alvor :-)

mh til at du holder det for dig selv er mit gæt: udadtil virker du som en enormt stærk person og det image ønsker du ikke skal briste. Og det er ikke unormalt.

men for din egen skyld så få gjort noget ved det. Indse og lad andre se hvor neget det fylder og at kanten af bægeret er ved at være nået. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.