Jeg er så knust ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Du skriver at du er lykkelig med din mand og din familie, at du sætter pris på din svigerfamilie og det liv du har, men alligevel hænger du dig i en detalje omkring jeres bryllup, hvor I inviterede nogle gæster som måske ikke skulle have været med (og de kom endda og fejrede jer selvom de måske havde samme følelse af ikke helt at høre til). Ens bryllupsdag handler om at fejre kærligheden og ikke om hvem der er med, hvilke gaver man får osv. 

issuet som jeg hører det er bruddet med din familie. Det skal du have bearbejdet bedre og helst sammen med en dygtig psykolog. Nu kan jeg ikke læse ud fra dine indlæg om det var dit valg eller din families, men under alle omstændigheder så er det sådan det er, og det er du nødt til at finde en måde at leve med. Din familie fortjener ikke de tårer og tanker som du bruger på dem - til gengæld fortjener din mand og børn at du er tilstede i nuet og sætter pris på det du har. Hvis du hænger I fortiden for længe risikerer du at gå glip af alle de gode minder som skal erstatte de dårlige.

For det første har jeg aldrig nævnt noget fra min mands famillie at det er skidt de var der tværdigmod det jo deres søn der bliver gift og jeg vil understrege at jeg holder meget af min svigerforældre. Men det er min svigerindes famillie jeg ikk følete hørte til. 

Og for det andet hvor henne i mine beskeder /tråd har jeg nævnt om gaver osv? 

For det tredje jeg har ikk skrevet at jeg er i et sort hul hvor jeg græder osv hver eneste dag. Jeg skrev at det kommer nogle gange. Så nej det ikk noget der fylder HVER DAG. 

Og jeg er taknemmelig og nyder hver dag med min mand og barn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

jenny4

Anonym skriver:

For det første har jeg aldrig nævnt noget fra min mands famillie at det er skidt de var der tværdigmod det jo deres søn der bliver gift og jeg vil understrege at jeg holder meget af min svigerforældre. Men det er min svigerindes famillie jeg ikk følete hørte til. 

For det tredje jeg har ikk skrevet at jeg er i et sort hul hvor jeg græder osv hver eneste dag. Jeg skrev at det kommer nogle gange. Så nej det ikk noget der fylder HVER DAG. 

Jeg kan se at du læser mit indlæg som bebrejdende og det var ikke min mening.

Men du beskriver dig selv som knust og for mig er det et ret stort ord at bruge. Mit råd er simpelt - søg noget hjælp til at håndtere bruddet med din egen familie.

Håber det bedste for dig.

Anmeld Citér

29. april 2015

Carina:-)

Jeg blev gift for 1½ år siden uden mine forældre .

En lang historie ,men jeg var nødt til for mange år siden at sige farvel .Og jeg mærker også savn ,,men ikke savn efter min mor men derimod et savn efter EN mor . 

Du bliver nødt til at erkende at der var en grund til bruddet,og at det du savner er jo ikke din mor For du ønsker jo ikke hende i dit liv for så var der jo ikke sket et brud. Du savner EN mor en som alle andre - En som dine veninder har og en som du kunne have et tæt forhold til . Forstår du hvad jeg mener eller ævler jeg bare ? :) 

Min pointe er at jeg forstår godt dit savn ,men for at slutte fred med dig selv må du erkende at det er ikke din mor du savner , men det at have en mor . Og det er den følelse du skal lære at leve og arbejde med . Det er en livslang proces at komme sig over svigt især i barndommen /ungdommen - Og man er fristet til at give op og vende tilbage for åh hvor vil man bare så gerne have nogen hvor man betyder noget. Men bruddet kom i sin tid af en grund og den grund skal du huske når det hele er træls og du er ked af det. 

Håber det giver mening og at du kan bruge det til noget. 

Knus herfra 

Anmeld Citér

29. april 2015

loop

Anonym skriver:

I en anden tråd, også fra i formiddags, skriver du at din mand er gået fra dig. Hvad er sandheden?

er han gået fra dig? Eller er i lykkelige sammen?

Og hvorfor lukker du hele tiden din profil ned? For så at åbne den igen og lave et nyt indlæg. Det har jeg aldrig set før.

Anmeld Citér

29. april 2015

jenny4

loop skriver:

I en anden tråd, også fra i formiddags, skriver du at din mand er gået fra dig. Hvad er sandheden?

Og hvorfor lukker du hele tiden din profil ned? For så at åbne den igen og lave et nyt indlæg. Det har jeg aldrig set før.

Jeg tror at baby.dk har valgt at kalde alle der opretter en anonym tråd for trådstarter. Så det er ikke nødvendigvis den samme der står bag de indlæg der er lavet af trådstarter..

Anmeld Citér

29. april 2015

loop

jenny4 skriver:

Jeg tror at baby.dk har valgt at kalde alle der opretter en anonym tråd for trådstarter. Så det er ikke nødvendigvis den samme der står bag de indlæg der er lavet af trådstarter..

Åh. Det ved jeg ikke, har de skrevet det? Der plejer bare at står anonym.

Hvis det er tilfældet, trækker jeg selvfølgelig mine ord tilbage.

Det virkede bare så mærkeligt med de modsatrettede indlæg. Derfor min undren.

Anmeld Citér

29. april 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg blev gift for 1½ år siden uden mine forældre .

En lang historie ,men jeg var nødt til for mange år siden at sige farvel .Og jeg mærker også savn ,,men ikke savn efter min mor men derimod et savn efter EN mor . 

Du bliver nødt til at erkende at der var en grund til bruddet,og at det du savner er jo ikke din mor For du ønsker jo ikke hende i dit liv for så var der jo ikke sket et brud. Du savner EN mor en som alle andre - En som dine veninder har og en som du kunne have et tæt forhold til . Forstår du hvad jeg mener eller ævler jeg bare ? :) 

Min pointe er at jeg forstår godt dit savn ,men for at slutte fred med dig selv må du erkende at det er ikke din mor du savner , men det at have en mor . Og det er den følelse du skal lære at leve og arbejde med . Det er en livslang proces at komme sig over svigt især i barndommen /ungdommen - Og man er fristet til at give op og vende tilbage for åh hvor vil man bare så gerne have nogen hvor man betyder noget. Men bruddet kom i sin tid af en grund og den grund skal du huske når det hele er træls og du er ked af det. 

Håber det giver mening og at du kan bruge det til noget. 

Knus herfra 

Du har sikkert ret det nok bare en mor jeg mandler. Og tusind tak jeg kan helt sikkert bruge det frem over det du skrev

Anmeld Citér

29. april 2015

jenny4

loop skriver:

De har ikke skrevet det så vidt jeg ved, men jeg havde samme undren om nogle andre indlæg, hvor det var tydeligt at det ikke var den samme.

Men det er nu meget praktisk når andre også svarer anonymt for så kan man se hvem der er trådstarter så forvirringen bliver lidt mindre.

Anmeld Citér

29. april 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Undskyld mig men du har forvekslet mig med en anden. Min mand og jeg har snart været sammen i 6 år og vi aldrig gået fra hinanden og kommer heldigvis aldrig til det  for vi elsker hinanden og har vores første barn sammen

Anmeld Citér

29. april 2015

TNBC

loop skriver:

Tænker det er et lidt mærkeligt brugernavn; Trådstarter.

Og der har været virkelig mange indlæg med trådstarter, så hvis det er den samme person, har den person haft virkelig travlt.

og det giver jo også mening, fordi det er forvirrende, når man kan svare anonymt, for så kan man ikke se hvem der er ts og hvem der bare svarer, så tror det er derfor de har gjort det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.