Pikku Myy skriver:
Du virker til at fokusere for meget på det du ikke har. Specielt hvis du bliver ked af at du har en dejlig svigerfamilie. Det er da noget du skal glæde dig over. Tænk at de har inviteret dig ind så du igen har en familie. Det er da noget at glædes over. Er din svigermor måske en kvinde der kan overskue at støtte dig i moderrollen?
Ikke dermed sagt at du ikke må være ked af ikke at have støtten fra din anden familie. Specielt nu hvor du virkelig mærker savnet. Har du overvejet at snakke med en professionel?
Helt ærligt, så virker du som om du er alt for fanget i dine følelser. Du reagerer slet ikke på mit forslag om en ny fejring ... Du skal tage din skæbne i nakken og gøre en indsats for at få dit liv som du gerne vil have det. Med de kort du nu en gang har fået ...
Undskyld jeg troede at jeg fik svaret på dit forslag. Vi har også tænkt på en dag hvor vi fejer med de nærmeste om at vores kærlighed stadig består. Men ikk ligenu.
Og misforstår mig nu ikk jeg skammer mig også over at jeg af og til bliver ked af og mærker savn.
Men vil understrege at der ingen der ligeså heldig at have så fantastiske svigerforældre som jeg har og holder mega meget af dem og for mig er de min nye famillie.
Men jeg bliver bare ked af at fremmede var til mit bryllupp (altså ment min svigerindes famillie) men ikk min egen famillie
og kan godt mærke det nogle gange når jeg kan se min svigerinde/ andre kvinder der har sin mor ved sin side at jeg bliver ked af det og mærker savn
Anmeld
Citér