Så må jeg hellere springe ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2015

tarkoflen

Putomanen skriver:

Det er vildt surrealistisk for os, at det kunne lykkes. Både med den første, og nu en øko-baby 

Især når jeg tænker på, hvor svært det var med den første, og præcist så tæt vi var på at give op og acceptere et liv uden børn.

Vi føler os meget heldige 

I er så heldige og det er fuldt fortjent med den kamp I har været igennem! Det er bare så stort, at det er lykkedes jer hele to gange hvor bliver det spændende hvad det er for en lille bandit der bare måtte finde vej til jer, det er i hvert fald et par fightere der vil frem i verden, det er helt sikkert 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2015

Babydrøm

Putomanen skriver:

Jeg er gravid igen, helt uventet.

Det tog os 4 år og 8 forsøg i behandling at få vores søn på nu 1 år, og jeg er på mirakuløs vis blevet gravid helt naturligt - en lille øko-baby.

Jeg har termin d. 21. september, og glæder mig til at komme til md-scanning og få kønnet at vide. Vi kommer til at få pseudotvillinger, da der vil være 17 måneder mellem børnene.

Stort tillykke 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Putomanen

tarkoflen skriver:

I er så heldige og det er fuldt fortjent med den kamp I har været igennem! Det er bare så stort, at det er lykkedes jer hele to gange hvor bliver det spændende hvad det er for en lille bandit der bare måtte finde vej til jer, det er i hvert fald et par fightere der vil frem i verden, det er helt sikkert 

Ja, det bliver sjovt at se forskellen i personligheden ift vores søn. 

De er bestemt kpgle fightere, som har villet frem i verden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.