Så må jeg hellere springe ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.527 visninger
22 svar
40 synes godt om
28. april 2015

Putomanen

Jeg er gravid igen, helt uventet.

Det tog os 4 år og 8 forsøg i behandling at få vores søn på nu 1 år, og jeg er på mirakuløs vis blevet gravid helt naturligt - en lille øko-baby.

Jeg har termin d. 21. september, og glæder mig til at komme til md-scanning og få kønnet at vide. Vi kommer til at få pseudotvillinger, da der vil være 17 måneder mellem børnene.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

WantingBaby2012

Putomanen skriver:

Det tog os 4 år og 8 forsøg i behandling at få vores søn på nu 1 år, og jeg er på mirakuløs vis blevet gravid helt naturligt - en lille øko-baby.

Jeg har termin d. 21. september, og glæder mig til at komme til md-scanning og få kønnet at vide. Vi kommer til at få pseudotvillinger, da der vil være 17 måneder mellem børnene.

Hvor er det dejligt for jer! Stort tillykke! 

Og dejligt at høre, at det kan lykkes at blive øko-gravid, selvom man har kæmpet i behandling. 

Må jeg spørge, hvad der var "galt", siden i skulle i behandling? Var det dig eller manden, der i første omgang gjorde, at I ikke selv kunne? 

Har selv en søn som bliver 1 år her til juni, han er lavet i 3. ICSI forsøg og har været 2 år undervejs. Vi håber selvfølgelig også, at være så heldig alligevel at lave en øko-bebs på et tidspunkt - her er det mandens sædkvalitet der er "problemet". 

Og igen, tillykke! Hvor må det være en rar fornemmelse. 

Anmeld Citér

28. april 2015

Malene76

Putomanen skriver:

Tillykke med det.  

Det er jo fantastisk 

kh. Malene

Anmeld Citér

28. april 2015

Troldemommi

Putomanen skriver:

Stort tillykke med øko babyen, det er altså vildt 

min datter er også fra D 21 september 

Anmeld Citér

28. april 2015

Putomanen

WantingBaby2012 skriver:

Hvor er det dejligt for jer! Stort tillykke! 

Og dejligt at høre, at det kan lykkes at blive øko-gravid, selvom man har kæmpet i behandling. 

Må jeg spørge, hvad der var "galt", siden i skulle i behandling? Var det dig eller manden, der i første omgang gjorde, at I ikke selv kunne? 

Har selv en søn som bliver 1 år her til juni, han er lavet i 3. ICSI forsøg og har været 2 år undervejs. Vi håber selvfølgelig også, at være så heldig alligevel at lave en øko-bebs på et tidspunkt - her er det mandens sædkvalitet der er "problemet". 

Og igen, tillykke! Hvor må det være en rar fornemmelse. 

Mange tusind tak

Det er sådan noget man læser om, men aldrig forestiller sig vil ske for ens selv, især efter sådan en lang og sej kamp.

Vi kæmpede med min mands dårlige sædkvalitet. Den var stærkt nedsat. Så det er det samme som jer

Men jeg tror, at der må have været et eller andet med mig også, nu hvor det pludselig kan lykkes naturligt. Men det er ikke til at sige. Alle mine prøver var fine

Anmeld Citér

28. april 2015

Putomanen

Malene76 skriver:

Tillykke med det.  

Det er jo fantastisk 

kh. Malene

Mange tak, det er fantastisk at det kunne lykkes alligevel

Anmeld Citér

28. april 2015

Putomanen

Troldemommi skriver:

Stort tillykke med øko babyen, det er altså vildt 

min datter er også fra D 21 september 

Tak!

Ja, det er helt vildt at det pludselig bare skete

Det bliver spændende at se, hvornår babyen vælger at komme ud til os

Anmeld Citér

28. april 2015

God-mor

Putomanen skriver:

Tillykke  

Anmeld Citér

2. maj 2015

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Tillykke søde ❤️❤️

Anmeld Citér

2. maj 2015

esioul

Putomanen skriver:

Hvor er det fantastisk at høre at man trods en lang kamp, stadig kan være heldig at få en øko. 

kram og tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.