Så må jeg hellere springe ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2015

tarkoflen

Hvor er det helt og aldeles vidunderligt  Det er da så vildt at l har lavet en økobaby efter alt det l har været igennem, hvor er det fantastisk for jer! Og tænk engang l var så tæt på at give op sidst du blev gravid og så lykkedes det jer alligevel at lave en selv! Kæmpe stort tillykke til jer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2015

tweety2060

TTTTTIIIIIIIIILLLLLYYYYYKKKKKEEEEEE

WEEEEEEEEE JUUUUUBBBBBIIII HUUUUHHH

Hvor er det fedt ♡ Tillykke så dejligt når jeg nu har fulgt den hårde kampe gennem tiden ♡ 

Anmeld Citér

3. maj 2015

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Jeg er gravid igen, helt uventet.

Det tog os 4 år og 8 forsøg i behandling at få vores søn på nu 1 år, og jeg er på mirakuløs vis blevet gravid helt naturligt - en lille øko-baby.

Jeg har termin d. 21. september, og glæder mig til at komme til md-scanning og få kønnet at vide. Vi kommer til at få pseudotvillinger, da der vil være 17 måneder mellem børnene.

Yaaaiiiiiiii

Stort tillykke søde. 

Anmeld Citér

3. maj 2015

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Tillykke søde ❤️❤️

Mange tak søde 

Anmeld Citér

3. maj 2015

Putomanen

esioul skriver:

Hvor er det fantastisk at høre at man trods en lang kamp, stadig kan være heldig at få en øko. 

kram og tillykke 

Ja, det er mærkeligt hvordan kroppen virker. Men det er så dejligt, at vi har fået muligheden for at få 2 børn. Det troede vi ikke var muligt 

Anmeld Citér

3. maj 2015

Putomanen

tarkoflen skriver:

Hvor er det helt og aldeles vidunderligt  Det er da så vildt at l har lavet en økobaby efter alt det l har været igennem, hvor er det fantastisk for jer! Og tænk engang l var så tæt på at give op sidst du blev gravid og så lykkedes det jer alligevel at lave en selv! Kæmpe stort tillykke til jer 

Det er vildt surrealistisk for os, at det kunne lykkes. Både med den første, og nu en øko-baby 

Især når jeg tænker på, hvor svært det var med den første, og præcist så tæt vi var på at give op og acceptere et liv uden børn.

Vi føler os meget heldige 

Anmeld Citér

3. maj 2015

Putomanen

tweety2060 skriver:

TTTTTIIIIIIIIILLLLLYYYYYKKKKKEEEEEE

WEEEEEEEEE JUUUUUBBBBBIIII HUUUUHHH

Hvor er det fedt ♡ Tillykke så dejligt når jeg nu har fulgt den hårde kampe gennem tiden ♡ 

Mange tusind tak! 

Det kom godt nok som et chok, men vi føler os bare så heldige, at vi kan få 2 børn  Jeg havde aldrig regnet med at vi kunne få en ups'er 

Anmeld Citér

3. maj 2015

Putomanen

Miss BananaHammock skriver:

Yaaaiiiiiiii

Stort tillykke søde. 

Mange tak!

Også stort ttillykke med jeres snarlige familieforøgelse. Det er skønt, når det lykkes 

Anmeld Citér

3. maj 2015

BigHope13

Ejj hvor fantastisk,  kæmpe stort tillykke til jer,.  

Anmeld Citér

3. maj 2015

Putomanen

BigHope13 skriver:

Ejj hvor fantastisk,  kæmpe stort tillykke til jer,.  

Tusind tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.