Vi skal direkte i reagensglasbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2015

modesty

Tak..  

Det var næsten også hvad jeg forventede.. 

Ved jer ville de heller ikke prøve insemination ville de??

Vi tog en snak, hvor lægen sagde at risikoen for GUL var forøget, og sandsynligheden for mislykket forsøg grundet æg i "den forkerte side" (uden æggeleder) jo var cirka 50/50 hver gang. Og sidst men ikke mindst at min æggeleder sandsynligvis ikke kunne bruges til noget. De lod beslutningen være op til os, om vi ville prøve et par inseminationer først. Men det var tydeligt at de foretrak at gå direkte til IVF, og det gjorde vi også.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

Jn81

modesty skriver:

Pointen er at det ikke er så relevant for TS hvis hun skal betale lige så meget til Danmark som hun ville skulle betale for medicinen, altså cirka 4.000 kr. Du fik det til at lyde i dit oprindelige indlæg som om det var noget helt specielt at man kunne få medicinen til den pris, og det er det jo ikke.

Men hvis hun kan bruge Danmark til noget andet smart, kan det selvfølgelig betale sig.

Kan se at det er forskel på hvordan man tolker det man læser.... Det eneste jeg skrev var at jeg var glad for at jeg var i gr 2 så jeg fik alt betalt da jeg ikke har kunne få kroniker tilskud hver gang.... Men har også været igennem 5 iui, 2 IVF, og 4 ICSI... Så ved ikke om det er mængden af behandlinger der gør at man ikke får tilskud hver gang... Men lad det nu ligge.... Hun kan ikk komme i Danmark anyways... 

Anmeld Citér

7. maj 2015

esioul

Har i hørt mere fra klinikken? 

Anmeld Citér

7. maj 2015

An&Jo

esioul skriver:

Ikke endnu.. Vi håber på snart at få et brev 

Anmeld Citér

9. maj 2015

An&Jo

esioul skriver:

Så kom brevet.. Vi skal til første samtale den 15 september.. Synes godt nok det er lang tid at vente 

Anmeld Citér

9. maj 2015

esioul

An&Jo skriver:

Så kom brevet.. Vi skal til første samtale den 15 september.. Synes godt nok det er lang tid at vente 

Var desværre godt klar over at ventetiden er mega lang i Dronninglund

Det er vildt længe at vente, især når man ikke engang er garanteret plads til behandling efterfølgende og der så kan komme yderlige ventetid pga. afvisninger. 

Ens tålmodighed kommer godt nok på prøve. 

Anmeld Citér

9. maj 2015

An&Jo

esioul skriver:

Var desværre godt klar over at ventetiden er mega lang i Dronninglund

Det er vildt længe at vente, især når man ikke engang er garanteret plads til behandling efterfølgende og der så kan komme yderlige ventetid pga. afvisninger. 

Ens tålmodighed kommer godt nok på prøve. 

Ja pyha, vi kan dog skifte til andet offentligt sygehus, men min mand er på arbejde, så vi skal lige snakke ordentlig når han kommer hjem.. Vi har jo en times kørsel til Dronninglund og nogenlunde det samme til Randers som kan tilbyde os samme behandling men kortere ventetid.. Men nu må vi lige snakke når han kommer hjem. Og så skal vi have fundet ud af om vi vil sætte familien ind i det hele nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.