Så har jeg været på besøg ved Faurskov i Aalborg idag. Jeg fik ikke en gennemskylning som jeg ellers var henvist til.
Men vi fik en snak, og han mente ikke at der var grund til en skylning, fordi at med vores forhistorie, og det faktum at jeg nu kun har en æggeleder, har større chance for at en ny graviditet sætter sig i æggelederen. Skylningen ville kun vise om der var gennemgang, ikke om fimrehårerne var der til at hjælpe med det sidste. Men han mente ikke at der var en chance for at den æggestok jeg har fungerer optimalt, derfor sendte han en henvisning direkte til Dronninglund fertilitetsklinik med henblik på at vi skal direkte i reagensglasbehandling.
Men han mente at vi var yderst fertile begge to, og derfor ville han ikke spilde tiden med en masse prøver, det får klinikken lov til. Så nu er jeg spændt på hvor længe der går før vi skal derop til den første samtale. Men inseminering er udelukket, da chancen som sagt er alt for stor for at en ny graviditet sætter sig udenfor livmoderen igen.
Så nu skal vi lige synke den, og så venter vi på brevet fra Dronninglund.
Anmeld
Citér