Min kæreste og far til mine børn (den ene i maven) finder mig utiltrækkende.
jeg har haft foranliggende moderkage og blevet frarådet sex indtil den flyttede sig (grundet tidligere forløb) nu er der grønt lys igen, men jeg bliver afvist.
igår sagde han så at jeg er SÅ usexet og han overhovedet ikke finder mig tiltrække de.
Jeg føler mig såret og forrådt fordi vi har gået og glæder os sammen til vi måtte igen.
men det er ligesom om, udover det han har sagt, at han slet ikke kan døje mig.
har prøvet at snakke med han om det, men vi bliver bare uvenner.
Vi har lige haft et skænderi, og jeg blev ked af det og græd og gik i et rum for mig selv, og han kommer ikke og snakker med mig. Der er gået to timer nu.
han har egentlig altså lidt været sådan, men før var jeg ikke i tvivl om hans kærlighed, og han prøvede også at blive gode venner, nu er han bare ligeglad.
han har også udtalt han vil bo sammen med mig, ligemeget hvor meget han hader mig, for at kunne se sine børn hver dag. Men det vil jeg ikke, mine børn skal se kærlighed mellem voksne, ikke had. Så vil jeg hellere have han slår op, men det ville han aldrig gøre, pga børnene siger han.
men jeg føler mig holdt for nar, og samtidig vil jeg bare gerne have det til at fungere, vi har været sammen i 10 år. Men han spiller ikke med åbne kort, og jeg har ikke en chance for at vide om han kun er her for børnene, for hveranden dag nægter han at have udtalt det.
måske det bare mig der er hormonel, eller ved at blive skingrende skør, men kan ikke finde hoved og hale i det her. Hjælp mig piger!