Anonym skriver:
Tænker også på den mange kommer med at i gamle dage røg drak farvet folk hår og er der nogle undersøgelser for at børn den gang blev født med flere følge sygdomme end nu ?
Piger kommer meget tidligere i puberteten nu end tidligere - muligvis pga hormonforstyrrende kemi i cremer osv.
Hvem ved om ADHD osv også skyldes den slags? Et stort forbrug af panodiler er i hvert fald mistænkt for at give adhd, men jeg har ikke undersøgt nærmere om det.
Der er riiiigtig mange der får kræft - måske er rygning under graviditeten medvirkende til dette, da der jo findes omkring 40 kræftfremkaldende stoffer i cigaretter. Tænk sig, at folk frivilligt ryger under graviditeten og lader deres ufødte barns celler blive bygget op samtidig med at cigaretrøgen påvirker disse celler.
Jeg har ikke undersøgt det i bunds, for det er ikke relevant for mig, men det er da værd at undersøge hvis man ryger, drikker, bruger cremer med parabener osv, synes jeg.
Som en anden siger - sundhedsstyrelsen finder jo ikke bare på alle disse retningsliner for sjov skyld.
Anmeld
Citér