Anonym skriver:
Afblegning af håret, udvoksning.
Hvad tænker i om det ?
Ved godt det usundt det er alle ting næsten, tænker på frisører der arbejder med det under graviditet maler arbejde osv. Folk der ryger under graviditet/passiv rygning
Er der fordi baby kan dø folk holder sig fra det eller hvad gør at i ikke sunes det er ok ?
Hvad synes i er slemmeste og hvorfor ? Tænker, rygning hårfarve druk osv
Har en søster som både røg farvet hår og et glas i ny og næ, hun har født en sund stor baby i sidste måned, der var en del uenighederne familien grundet hendes opfattelse på hvordan men er når man er gravid.
Håber folk respekterer hinandens meninger uden at banke dem på hovedet 
Det er vel ligegyldigt hvad vi tænker og føler er mest skadeligt, hvis vi ikke ved det. Og jeg tænker ikke at der er nogen herinde der sidder inde med den slags statistik og videnskab.
Dø? Øøøh, nej. Nu er der jo et ret stort spænd mellem 100% sund og rask - og død.
En baby er ikke nødvendigvis sund bare fordi den er stor. Baby kan have fået allergier, dårlige lunger, dårlig sædkvalitet, forøget kræftrisiko, hormonforstyrrelser o.s.v. af at mor indtager de forkerte ting. Lidelser og faktorer som først bliver opdaget meget senere i livet.
Og at sige at visse ting ikke er farlige fordi ikke alle babyer tager skade, giver jo ikke mening. Jeg er ret sikker på at min søn ikke ville tage skade af at jeg ikke gav ham sikkerhedssele på, men derfor gør jeg det da alligevel. For risikoen for et uheld er der. Og hvorfor skal man aktivt arbejde på at forøge en risiko for sine egne børn? Jeg forstår det ikke og synes at det er uansvarligt (altså, et glas rødvin i ny og næ, jaja, men at tage et valg om f.eks at ryge og farve hår i graviditeten er efter min mening helt skævt).