sige nej til brugt gave? ok eller ej.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

sig fra.. Det er IKKE i orden... Det er virkelig flabet gjort..

jeg har oplevet noget i den dur, bare hvor vi blev tvunget til at betale for brugt tøj vi allerede havde sagt nej til....

det er desværre den eneste måde... De vil nok blive fornærmet, men det er ikke i orden. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2015

tarkoflen

Hvordan har din kæreste det med at l har sagt nej tak og så får l det i gave? Det er hans familie så jeg synes faktisk også det er hans ansvar at sige ellers tak... Det er da sødt af dem, men jeg går ud fra at l sammen har taget et valg om nye ting og det må han få sin familie til at forstå!

at give jer noget i gave l allerede har takket nej til er direkte flabet!

Anmeld Citér

26. april 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Det er da ok at sige nej til brugte "gaver"..jeg synes at det er ret flabet, at strege jeres ønsker ud for at give jer brugt..og hvad tænker din svigerinde på når hun sælger de ting du har sagt nej til, for at andre kan give jer det??

Jeg må indrømme at jeg nærmest tabte kæben da vi fik lige præcis den ene ting i gave, for den havde jeg sagt nej til at købe for en uge siden fordi jeg ganske enkelt synes det var unødvendig bras( og det sagde jeg faktisk, jeg har nemlig haft samme ting til min datter i sini tid)

Anmeld Citér

26. april 2015

Anonym trådstarter

Giver lige et samlet svar...

De ting vi har fået, er vi ikke blevet spurgt om, om vi ville have.. det blev smidt af over et par gange da, de skulle flytte... mange af tingene er slet ikke mig.. plus deres er mange pigeting.. vi har en dreng... jeg har arvet en del fra min søster, som de godt vidste men nej nej lad os da lave dobbelt op på alle ting..

Jeg taknemmelig over at de har haft lyst til at give os nogle ting, men synes mere det føles som et sted de smider det de ikke selv gider at have til at stå..(for det er åbenbart kun lånt, har nemlig fået min kæreste til at spørge hvad tingene skal når de ikke bruges mere... og de skulle gemmes.. ja altså ved os :-S

faktisk kom de med første "læs" lige efter jeg mistede første gang(hvilket de godt vidste jeg havde... )

Jeg går ind for genbrug, men jeg har os nået et sted i mit liv hvor jeg ikke bare gider at have en masse der ikke bliver brugt.. pt er vores hjem fyldt med BRAS som andre liiige synes de skulle tag med til os som de ikke selv bruger... jeg flytter rundt på de S.... ting, og faktisk vil jeg bare gerne ha mit hjem indeholder de ting VI gerne vil have, og skabe, skuffer og rum der indeholder ting der bliver brugt og ikke en masse bras(sorry men er virkelig træt af rod)

Min kæreste synes heller ikke det er ok.. overhovedet.. og jeg har nu meldt ud at kommer de med mere, ja så må jeg sige jeg desværre ikke kan bruge det... og får vi evt brugt til dåben, så må jeg sælge og smide de penge i en ny...men jeg synes altså det er fræk og rigtig ærgeligt jeg skal bruge krudt på at bekymre mig om det...

som prikken over i'et er svigers barn, et meget ego barn der skal være i centrum og laver et H...... hyr til alle komsammen og når hun ser at vi har noget hun engang har brugt...

Anmeld Citér

26. april 2015

serinasmor

Anonym skriver:

De ting vi har fået, er vi ikke blevet spurgt om, om vi ville have.. det blev smidt af over et par gange da, de skulle flytte... mange af tingene er slet ikke mig.. plus deres er mange pigeting.. vi har en dreng... jeg har arvet en del fra min søster, som de godt vidste men nej nej lad os da lave dobbelt op på alle ting..

Jeg taknemmelig over at de har haft lyst til at give os nogle ting, men synes mere det føles som et sted de smider det de ikke selv gider at have til at stå..(for det er åbenbart kun lånt, har nemlig fået min kæreste til at spørge hvad tingene skal når de ikke bruges mere... og de skulle gemmes.. ja altså ved os :-S

faktisk kom de med første "læs" lige efter jeg mistede første gang(hvilket de godt vidste jeg havde... )

Jeg går ind for genbrug, men jeg har os nået et sted i mit liv hvor jeg ikke bare gider at have en masse der ikke bliver brugt.. pt er vores hjem fyldt med BRAS som andre liiige synes de skulle tag med til os som de ikke selv bruger... jeg flytter rundt på de S.... ting, og faktisk vil jeg bare gerne ha mit hjem indeholder de ting VI gerne vil have, og skabe, skuffer og rum der indeholder ting der bliver brugt og ikke en masse bras(sorry men er virkelig træt af rod)

Min kæreste synes heller ikke det er ok.. overhovedet.. og jeg har nu meldt ud at kommer de med mere, ja så må jeg sige jeg desværre ikke kan bruge det... og får vi evt brugt til dåben, så må jeg sælge og smide de penge i en ny...men jeg synes altså det er fræk og rigtig ærgeligt jeg skal bruge krudt på at bekymre mig om det...

som prikken over i'et er svigers barn, et meget ego barn der skal være i centrum og laver et H...... hyr til alle komsammen og når hun ser at vi har noget hun engang har brugt...

Hmm ... De ting de har smidt af til låns som i ikke bruger ville jeg bare aflevere med et Tak for lån  

Anmeld Citér

26. april 2015

Abracadabra

Anonym skriver:

Du skal da ikke lege fjernlager for nogen! Aflever det da tilbage - eller sælg det/giv det til Mødrehjælpen. 

Hvis du vil markere dig, så sælg via Facebook... 

Anmeld Citér

26. april 2015

Mom2

Anonym skriver:

Jeg ville sortere i alt det I har fået og aflevere det tilbage, som I ikke får brug for, med et pænt tak for lån. I skal skisme ikke være opbevaringslagers for dem og hvis svigerinden ikke vil have det tilbage, så sælg lortet og brug pengene på noget, som I kan bruge

Vi fik et brugt Trip Trap stol som min bror havde malet og gjort rigtig flot, men det var fordi vi selv ønskede det. Hvis man ikke selv ønsker brugt, så køber man altså nyt..

Anmeld Citér

26. april 2015

Mama85

Anonym skriver:

Jeg må indrømme at jeg nærmest tabte kæben da vi fik lige præcis den ene ting i gave, for den havde jeg sagt nej til at købe for en uge siden fordi jeg ganske enkelt synes det var unødvendig bras( og det sagde jeg faktisk, jeg har nemlig haft samme ting til min datter i sini tid)

Ej, at hun kan være det bekendt.. Jeg synes godt at du kan sige til svigerne at I gerne vil have nyt, nu hvor det er jeres sidste barn, og hvis de vil have opmagasineret deres bras, ja så kan du desværre ikke hjælpe. 

Hvad sagde hun/de til din kommentar?

Anmeld Citér

26. april 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Ej, at hun kan være det bekendt.. Jeg synes godt at du kan sige til svigerne at I gerne vil have nyt, nu hvor det er jeres sidste barn, og hvis de vil have opmagasineret deres bras, ja så kan du desværre ikke hjælpe. 

Hvad sagde hun/de til din kommentar?

intet.. det var lige bagefter hun så liiige fortalte folk at hun liiiige havde det meste på vores ønskeseddel på loftet og de bare kunne gå sammen om det....

jeg kan mærke at jeg bliver RASENDE hvis de popper op med brugt til dåben.. min søster mangler faktisk den ene ting vi ønsker os penge til.. så får vi den brugte fra loftet til dåben, så bliver der larm for så siger jeg: her søs snup du den her for vi skal nemlig have købt en ny..(hun vil gerne ha en brugt)

Og så må de altså blive sure .. jeg har nemlig sagt NEJ TAK, til at købe de ting... og sagt hørt at vi ønsker os en helt ny, som vi gerne selv vil ud og kigge på og købe

Anmeld Citér

26. april 2015

SandraXOXO

Omg. Jeg havde altså klart meldt ud at i ikke ønskede brugt, det er da en ærlig sag at ønske sige nye ting. Og at i altså heller ikke har plads til at opbevare det. Så de må hente det ellers bliver det solgt på facebook. Så må det blive sure hvis de vil. I har jeres på det rene hvis blot i er ærlige! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.