Giver lige et samlet svar...
De ting vi har fået, er vi ikke blevet spurgt om, om vi ville have.. det blev smidt af over et par gange da, de skulle flytte... mange af tingene er slet ikke mig.. plus deres er mange pigeting.. vi har en dreng... jeg har arvet en del fra min søster, som de godt vidste men nej nej lad os da lave dobbelt op på alle ting..
Jeg taknemmelig over at de har haft lyst til at give os nogle ting, men synes mere det føles som et sted de smider det de ikke selv gider at have til at stå..(for det er åbenbart kun lånt, har nemlig fået min kæreste til at spørge hvad tingene skal når de ikke bruges mere... og de skulle gemmes.. ja altså ved os :-S
faktisk kom de med første "læs" lige efter jeg mistede første gang(hvilket de godt vidste jeg havde... )
Jeg går ind for genbrug, men jeg har os nået et sted i mit liv hvor jeg ikke bare gider at have en masse der ikke bliver brugt.. pt er vores hjem fyldt med BRAS som andre liiige synes de skulle tag med til os som de ikke selv bruger... jeg flytter rundt på de S.... ting, og faktisk vil jeg bare gerne ha mit hjem indeholder de ting VI gerne vil have, og skabe, skuffer og rum der indeholder ting der bliver brugt og ikke en masse bras(sorry men er virkelig træt af rod)
Min kæreste synes heller ikke det er ok.. overhovedet.. og jeg har nu meldt ud at kommer de med mere, ja så må jeg sige jeg desværre ikke kan bruge det... og får vi evt brugt til dåben, så må jeg sælge og smide de penge i en ny...men jeg synes altså det er fræk og rigtig ærgeligt jeg skal bruge krudt på at bekymre mig om det...
som prikken over i'et er svigers barn, et meget ego barn der skal være i centrum og laver et H...... hyr til alle komsammen og når hun ser at vi har noget hun engang har brugt...
Anmeld
Citér