Sover stadig til middag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2015

Mamalou

Min stoppede helt med middagsluren for nogle måneder siden og han bliver 4 næste måned. Han sover kl 7 om aften og bliver vækket kl 6.30. Han kan sagtens sove til kl 8-8.30 og nogen gange længere hvis ikke han bliver vækket. Jeg tror det er meget forskellig og så længe han har behov for det, og han ellers udvikler sig som han skal, vil jeg tage den med ro hvis jeg var dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

Blop2

Herhjemme har vi lige droppet middagsluren, han er 3,4 år. Det var kun fordi han i en længere periode først sov efter kl. 21 og det er simpelthen for sent til at skal op igen 5.30.

Så nu sover han fra 18.30/19.00-05.30.

Anmeld Citér

29. april 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mamalou skriver:

Min stoppede helt med middagsluren for nogle måneder siden og han bliver 4 næste måned. Han sover kl 7 om aften og bliver vækket kl 6.30. Han kan sagtens sove til kl 8-8.30 og nogen gange længere hvis ikke han bliver vækket. Jeg tror det er meget forskellig og så længe han har behov for det, og han ellers udvikler sig som han skal, vil jeg tage den med ro hvis jeg var dig

Jeg tager det med ro og nyder  ham. Det eneste minus er bare at vi aldrig kan tage nogen steder hen da han sover konstant. Men som de andre skriver så må vi bare tage ham med i den tilstand en gang imellem. Jeg håber alligevel at han holder op med de lure da han er ved at være alt for stor. Han skal i skole næste år. 

Anmeld Citér

29. april 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Blop2 skriver:

Herhjemme har vi lige droppet middagsluren, han er 3,4 år. Det var kun fordi han i en længere periode først sov efter kl. 21 og det er simpelthen for sent til at skal op igen 5.30.

Så nu sover han fra 18.30/19.00-05.30.

Hvordan droppede i det? Var det ikke svært for dit barn  jeg prøver også og holde ham hen og ligepludselig falder hans hoved  så sover han. 

Anmeld Citér

29. april 2015

Linkaa

Aisha skriver:

Hej, min søn på 4, 7 år sover stadig til middag. Det vil sige hvis han kan komme til det og er hjemme på det tidspunkt. Ellers sover han når han bliver hentet ved 16.00 tiden og ofte sover han fra  kl 17.00 til dagen efter.  Han når ikke og spise aftensmad og han hader også varmt mad. Jeg sørger for at han får noget selvom det er en kamp hvergang og jeg ender med at made ham  Han vågner kl 7. Men ! Er dette normalt ? Sover jeres børn stadig til middag? Min kollega sagde idag at jeg bliver ved til at vende ham fra det da han skal i skole på et tidspunkt. Han er også en lille nips på 15 kilo. Ved ikke rigtigt hvordan man vender børn fra sådan noget da han kan sove overalt når han er træt. Har i nogle gode råd? 

Dengang jeg startede i bh sov jeg to lure om dagen, og nåede skam ag holde op inden skolestart;-) Så tag det roligt og lad ham sove, børn vokser når de sover

Anmeld Citér

1. maj 2015

Blop2

Aisha skriver:

Hvordan droppede i det? Var det ikke svært for dit barn  jeg prøver også og holde ham hen og ligepludselig falder hans hoved  så sover han. 

På nuværende tidspunkt går han kun 3 timer i børnehave, så jeg henter ham kl. 12.00. Når vi kommer hjem er han træt, så vi hygger lidt til noget Ramasjang med en skål kiks, frugt eller hvad det kan være.

Omkring kl. 14.00. hjælper han i køkkenet med at gøre aftensmaden klar.

Kl. Ca. 15.30 kommer far hjem, og så skal de gerne ud og bruge krudt i haven. 

Vi spiser kl. 17.15/17.30 bagefter et varmt bad og så på hovedet i seng. Der går ikke 15 min. så sover han. 

Vi har ikke haft de store problemer endnu, udover han er lidt tvær om eftermiddagen og der helst skal ske lidt (nok for at holde sig vågen Hehe;o)

Anmeld Citér

1. maj 2015

Clisolka

Aisha skriver:

Hej, min søn på 4, 7 år sover stadig til middag. Det vil sige hvis han kan komme til det og er hjemme på det tidspunkt. Ellers sover han når han bliver hentet ved 16.00 tiden og ofte sover han fra  kl 17.00 til dagen efter.  Han når ikke og spise aftensmad og han hader også varmt mad. Jeg sørger for at han får noget selvom det er en kamp hvergang og jeg ender med at made ham  Han vågner kl 7. Men ! Er dette normalt ? Sover jeres børn stadig til middag? Min kollega sagde idag at jeg bliver ved til at vende ham fra det da han skal i skole på et tidspunkt. Han er også en lille nips på 15 kilo. Ved ikke rigtigt hvordan man vender børn fra sådan noget da han kan sove overalt når han er træt. Har i nogle gode råd? 

Min pige fra okt 10 sover ikke til middag mere - jo, men kun i weekenderne hvis hun selv spørger om det (lillebror sover stadig til middag, men han er også kun 19 mrd.)  Hun sov til middag ca. 1-2 uger efter hun startede i børnehave, og så var det slut 

Hun bliver lagt i seng senest kl. 19 og står op igen omkring 5.30-6 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.