Jeg tror også, at mange tror, at det er hyggeligt at sidde og give mad til babier og være stolt af, hvor meget de spiser. Mange tror også, at deres børn er konstant sultene, especielt når de der tigerspring er i gang og tror, at de skal give mad så hurtigt som muligt. Andre har den fornemmelse, at deres 4 måneder babier er ikke længere en baby, de ver ved at være så stor at man skal give dem mad. Andre tror, at de kommer til at sove bedre om aftenen og det kan ske, men meget tit er det bare en mythe. Jeg kunne ikke mærke forskellen på det, jeg tror, at dem der vågner nemt om natten bliver ved med at gøre det, selv om de har spist godt. Dem der har andre børn i huset gør det, for de måske ikke har så meget lyst og tid til at amme eller varme og vaske flasker hele tiden... Tja, det kan være mange ting. Jeg ventede til han var 5 og halv måneder og har givet ham kun 3 tsk af hjemmelavet hirse eller quinoa grød. Efter seks måneder begyndte jeg stille og rollig med mad, og næsten altid hjemmelavet.
Anmeld