Hck skriver:
Ja, det er deres baby, men synes ikke at du kan sammenligne det med utryghed og gråd senere hen. I min verden er der absolut ingen grund til at både mor og far er vågen flere timer hver nat, fordi at baby gerne vil hygge.
Som jeg læser det ts skriver er det ren hygge fra babys side,( og ikke så meget med sult og tristhed af gøre) og det havde jeg også prøvet af få baby væk fra igen.
Jeg tror også at jeg havde forslået far at flytte ind på sofanen eller at jeg selv hvis muligheden var der havde flyttet værelse) med babyen.
til ts, som en anden skriver, så skal man nok ikke tænde lys ( hvis du altså gør det, og jeg ville heller ikke synge, men bare være der og holde på baby, hvis behovet var der for det. ( ved ikke om det er en pige eller dreng)
Hvis jeg forsøger at ligge en hånd på hendes mave for at berolige hende for eksempel, så bliver hun bare endnu mere sur.
Er helt enig i, at der ikke er nogen grund til vi begge er vågne. Og er da også af den overbevisning, at det er far, der har "mest ret" til søvn om natten, så længe jeg er på barsel.
Men problemet er, at han mener, at jeg skal stå op. Og jeg er uenig.
Altså det er ikke et kæmpe problem, men vi går da og bliver irriterede pga søvnmangel. Men sådan er det nok bare i en periode.
Anmeld
Citér