Gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2015

Babydrøm

l.kjoeller skriver:

Stort tillykke . Der er ikke noget spændene ved graviditetsundersøgelsen i dag. Du bliver vejet og målt og så laver nogen gu. Thats it  prioriter han får fri til scanning 

Tusind tak  

Okay, lyder ik vildt spændende, ja han skal med til scanning 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi
Babydrøm skriver:

Tusind tak  Også tillykke til dig 

Okay, irriterende med en ustabil cyklus. Jeg pletblødte i flere dage sidst, derfor jeg ik helt ved hvor langt jeg er. Hvor langt tror de du er henne? Ja scanning viser det jo. 

Min var heller ik med idag, men det var også "kun" en bekræftelse på at jeg er gravid  

Jeg vil også gerne have min med til undersøgelserne, nej nok ik så spændende for ham, men ja det er jo vores fælles barn og ønsker at han skal være med til så meget som muligt, for ja de bliver jo lidt holdt udenfor de kære fædre. Men det er jo også vigtigt de får al infoen, så ja jeg vil også rigtig gerne have min med  

Ja, meget irriterende med ustabil cyklus. Jamen min læge kører bare efter 28 dages cyklus - og vil derfor sige jeg er 7+6 idag.. Meeen mine cyklusser har aldrig været regelmæssige og den sidste cyklus inden jeg testede positiv var på 37 dage, og så er jeg 6+4 idag.. Så et sted mellem de to tror jeg er realistisk... ...Testede på dag. 37, hvor den var positiv så tænker heller ikke at jeg kan være mindre henne end 6+4, da jeg ellers slet ikke ville kunne teste så flot positivt.... Men nu må vi se - skal til selvbetalt scanning på lørdag og er dødnervøs!

Anmeld Citér

28. april 2015

Babydrøm

Oddi skriver:

Ja, meget irriterende med ustabil cyklus. Jamen min læge kører bare efter 28 dages cyklus - og vil derfor sige jeg er 7+6 idag.. Meeen mine cyklusser har aldrig været regelmæssige og den sidste cyklus inden jeg testede positiv var på 37 dage, og så er jeg 6+4 idag.. Så et sted mellem de to tror jeg er realistisk... ...Testede på dag. 37, hvor den var positiv så tænker heller ikke at jeg kan være mindre henne end 6+4, da jeg ellers slet ikke ville kunne teste så flot positivt.... Men nu må vi se - skal til selvbetalt scanning på lørdag og er dødnervøs!

Okay, ja det er altså ret svært at blive klog på med en ustabil cyklus, men din egen udregning giver god mening, synes jeg. 

Spændende du skal til scanning på lørdag  Forstår dig godt. Jeg har fået en tid til scanning på torsdag, men da jeg jo ik ved hvor langt jeg er henne, så ved jeg ik om det er for tidligt, at vi måske ik får så meget ud af det, så overvejer at udsætte den til om 1 uges tid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.