Gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2015

MorTilN

Babydrøm skriver:

Tusind tak 

Ej findes der sådan en test?  Troede kun den kunne sige gravid - ikke gravid. Ved du hvor jeg kan få sådan en henne?  Kunne måske være meget sjovt 

Ja det fedt men ved ikke hvor sikker de er ugemæssigt men det står vel i brugsforvirringen

har fundet dem her:

http://www.billige-teste.dk/clearblue-digital-graviditetstest-med-ugeindikator-stk-p-124.html

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

namaha

Babydrøm skriver:

Tusind tak 

Okay, finder ud af hvad vi gør Du savnede ik at have ham med til lægeundersøgelserne? 

Ikke ved lægen, har i mange år haft det bedst med ikke at have nogen med til lægen, men det skal så også siges at jeg snakker med min læge om næsten alt. Jeg går kun med til at han skal med når det er understellet som skal tjekkes (har døjet meget med svamp)

Jeg så også at han ikke tog med til jordmord men det vil han rigtig gerne, så selvfølgelig må han komme med 

Men når det er syghus ser jeg helst at han skal med hvis nu der skulle være nogen i vejen, også er det altid rart at have et par ekstra øre som høre andet end had jeg gør 

Anmeld Citér

23. april 2015

Babydrøm

Anonymbebs skriver:

Ja det fedt men ved ikke hvor sikker de er ugemæssigt men det står vel i brugsforvirringen

har fundet dem her:

http://www.billige-teste.dk/clearblue-digital-graviditetstest-med-ugeindikator-stk-p-124.html

Ja gør der nok  Vil overveje den, ellers havde jeg tænkt på at købe en tidlig scanning, så vi kan se om alt er som det skal være, før vi fortæller det til vores forældre og søskende   

Anmeld Citér

23. april 2015

Babydrøm

namaha skriver:

Ikke ved lægen, har i mange år haft det bedst med ikke at have nogen med til lægen, men det skal så også siges at jeg snakker med min læge om næsten alt. Jeg går kun med til at han skal med når det er understellet som skal tjekkes (har døjet meget med svamp)

Jeg så også at han ikke tog med til jordmord men det vil han rigtig gerne, så selvfølgelig må han komme med 

Men når det er syghus ser jeg helst at han skal med hvis nu der skulle være nogen i vejen, også er det altid rart at have et par ekstra øre som høre andet end had jeg gør 

Okay, godt I kan finde et godt kompromis for jer begge  

Ja det er jo det, altid godt med et par ekstra ører der hører med Og rart at være to hvis der er noget i vejen.

Anmeld Citér

23. april 2015

Babydrøm

April-baby skriver:

Tror bare der går længere tid ved andre (: 

mange tak, savner den os! .

Ja det lyder som om at det er meget forskelligt hvornår man får mave  

Forstår jeg godt, glæder mig bare til jeg får min  

Anmeld Citér

23. april 2015

April-baby

Babydrøm skriver:

Ja det lyder som om at det er meget forskelligt hvornår man får mave  

Forstår jeg godt, glæder mig bare til jeg får min  

Min kusine ku man se det ved i uge 17, så det er meget forskelligt (: 

forstår jeg godt! . Så kan folk os se det, jeg blev tit spurgt " er du sikker på du er gravid? " jeg blev så irriteret hver gang..

Anmeld Citér

23. april 2015

Babydrøm

April-baby skriver:

Min kusine ku man se det ved i uge 17, så det er meget forskelligt (: 

forstår jeg godt! . Så kan folk os se det, jeg blev tit spurgt " er du sikker på du er gravid? " jeg blev så irriteret hver gang..

Oki, ja meget forskelligt er ret spændt på det, nu jeg ik er tynd, hvor lang tid der så går.. Ja man vil jo gerne at det kan ses, og folk ik bare tænker.. Hmm er du ik lidt tyk   Jeg er ret bange for om folk vil tænke det om mig.. 

Ej hvorfor pokker spørger folk dog om det?! Det er da slet ik sødt! Forstår jeg godt du blev. 

Anmeld Citér

23. april 2015

April-baby

Babydrøm skriver:

Oki, ja meget forskelligt er ret spændt på det, nu jeg ik er tynd, hvor lang tid der så går.. Ja man vil jo gerne at det kan ses, og folk ik bare tænker.. Hmm er du ik lidt tyk   Jeg er ret bange for om folk vil tænke det om mig.. 

Ej hvorfor pokker spørger folk dog om det?! Det er da slet ik sødt! Forstår jeg godt du blev. 

Skal du ikke være, for når din mave former sig, så man slet ikke i tvivl! (: 

måske fordi det tog sin tid før man kunne se det på mig, det var os vildt irriterende, men nu var det os nogle fra min fars familie, som jeg ingen kontakt har med mere (:

Anmeld Citér

23. april 2015

l.kjoeller

Babydrøm skriver:

Hvor er det dejligt at være flyttet over i denne gruppe, istedet for i prøver at blive gravid gruppen   Ventetiden var også lang, vi har prøvet i lidt under 2 år, en lang sej kamp er endelig vundet 

Jeg har været ved lægen idag og fået bekræftet at jeg er gravid   Men det sagde de 4 teste jo også hihi   Tog en test igen igår, teststregen blev mere tydelig end controlstregen 

Vi kan ik præcis finde ud af hvor langt jeg er henne, min menses var meget underlig sidst, flere dage med pletblødning, hvis man tæller fra første dag jeg blødte, så er jeg 6 uger henne idag 

Jeg har fået tid til den første graviditetsundersøgelse om 4 uger, det bliver spændende Selvom det føles som om der er meget laaang tid til! Var jeres mand/kæreste med til den første undersøgelse?

Jeg er godt nok oppustet, men har taget mit første mavebilled idag, så det får I da lige at se Ved godt det ikke er baby der fylder  Håber jeg får en rigtig flot gravid mave Jeg er jo ik slank, men hvor tidligt kunne I se det på jer, der lidt minder om mig?  

Stort tillykke . Der er ikke noget spændene ved graviditetsundersøgelsen i dag. Du bliver vejet og målt og så laver nogen gu. Thats it  prioriter han får fri til scanning 

Anmeld Citér

23. april 2015

Babydrøm

April-baby skriver:

Skal du ikke være, for når din mave former sig, så man slet ikke i tvivl! (: 

måske fordi det tog sin tid før man kunne se det på mig, det var os vildt irriterende, men nu var det os nogle fra min fars familie, som jeg ingen kontakt har med mere (:

Det er dejligt at høre For det ville da slet ik være rart 

Okay, skøre mennesker at sige sådan noget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.