Gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
22 svar
16 synes godt om
22. april 2015

Babydrøm

Hvor er det dejligt at være flyttet over i denne gruppe, istedet for i prøver at blive gravid gruppen   Ventetiden var også lang, vi har prøvet i lidt under 2 år, en lang sej kamp er endelig vundet 

Jeg har været ved lægen idag og fået bekræftet at jeg er gravid   Men det sagde de 4 teste jo også hihi   Tog en test igen igår, teststregen blev mere tydelig end controlstregen 

Vi kan ik præcis finde ud af hvor langt jeg er henne, min menses var meget underlig sidst, flere dage med pletblødning, hvis man tæller fra første dag jeg blødte, så er jeg 6 uger henne idag 

Jeg har fået tid til den første graviditetsundersøgelse om 4 uger, det bliver spændende Selvom det føles som om der er meget laaang tid til! Var jeres mand/kæreste med til den første undersøgelse?

Jeg er godt nok oppustet, men har taget mit første mavebilled idag, så det får I da lige at se Ved godt det ikke er baby der fylder  Håber jeg får en rigtig flot gravid mave Jeg er jo ik slank, men hvor tidligt kunne I se det på jer, der lidt minder om mig?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

MorTilN

Babydrøm skriver:

Hvor er det dejligt at være flyttet over i denne gruppe, istedet for i prøver at blive gravid gruppen   Ventetiden var også lang, vi har prøvet i lidt under 2 år, en lang sej kamp er endelig vundet 

Jeg har været ved lægen idag og fået bekræftet at jeg er gravid   Men det sagde de 4 teste jo også hihi   Tog en test igen igår, teststregen blev mere tydelig end controlstregen 

Vi kan ik præcis finde ud af hvor langt jeg er henne, min menses var meget underlig sidst, flere dage med pletblødning, hvis man tæller fra første dag jeg blødte, så er jeg 6 uger henne idag 

Jeg har fået tid til den første graviditetsundersøgelse om 4 uger, det bliver spændende Selvom det føles som om der er meget laaang tid til! Var jeres mand/kæreste med til den første undersøgelse?

Jeg er godt nok oppustet, men har taget mit første mavebilled idag, så det får I da lige at se Ved godt det ikke er baby der fylder  Håber jeg får en rigtig flot gravid mave Jeg er jo ik slank, men hvor tidligt kunne I se det på jer, der lidt minder om mig?  

Stort tillykke med graviditeten

Med hensyn til hvor langt du er henne kunne det måske være sjovt for dig at tage sådan en clearblue digital teste som også giver et bud på hvor langt du er henne

Anmeld Citér

22. april 2015

April-baby

Jeg var tæt på en BMI på 27 man kunne bare ikke se det på mig. 

Men i uge 21 kunne jeg selv se det, lægger billede op. Og i uge 24 kunne andre se det (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. april 2015

namaha

TILLYKKE 

min mand var ikke med til læge besøg, med alt andet i graviditeten har han være det til 

Anmeld Citér

22. april 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Stort tillykke...

Jeg har idag været oppe hos sygeplejeskerne i mit lægehus. Min cyklus er lidt underlig, men hun gik bare ud fra sidste mens dag...Jeg tror dog måske jeg er en uge bagud i forhold til hvad den siger. Men det må en scanning vise. 

Min kæreste var ikke med idag. Det var mest en snak om kost og motion, så han gik ikke glip af så meget. 

Men i næste uge skal vi til lægesamtalen og der skal han med. Jeg tror som sådan ikke det bliver særlig spændende for ham, men synes det er rart at han også høre hvad der bliver sagt og så synes jeg også han skal med til så meget så muligt. De bliver i forvejen holdt lidt " udenfor" de mænd, så jo mere han er med jo bedre synes jeg..

Anmeld Citér

22. april 2015

Babydrøm

Anonymbebs skriver:

Stort tillykke med graviditeten

Med hensyn til hvor langt du er henne kunne det måske være sjovt for dig at tage sådan en clearblue digital teste som også giver et bud på hvor langt du er henne

Tusind tak 

Ej findes der sådan en test?  Troede kun den kunne sige gravid - ikke gravid. Ved du hvor jeg kan få sådan en henne?  Kunne måske være meget sjovt 

Anmeld Citér

22. april 2015

Babydrøm

Jeg var tæt på en BMI på 27 man kunne bare ikke se det på mig. 

Men i uge 21 kunne jeg selv se det, lægger billede op. Og i uge 24 kunne andre se det (:

Oki, rart at vide, super flot mave   Tak for at du delte dine billeder  

Anmeld Citér

22. april 2015

Babydrøm

namaha skriver:

TILLYKKE 

min mand var ikke med til læge besøg, med alt andet i graviditeten har han være det til 

Tusind tak 

Okay, finder ud af hvad vi gør Du savnede ik at have ham med til lægeundersøgelserne? 

Anmeld Citér

22. april 2015

Babydrøm

Oddi skriver:

Stort tillykke...

Jeg har idag været oppe hos sygeplejeskerne i mit lægehus. Min cyklus er lidt underlig, men hun gik bare ud fra sidste mens dag...Jeg tror dog måske jeg er en uge bagud i forhold til hvad den siger. Men det må en scanning vise. 

Min kæreste var ikke med idag. Det var mest en snak om kost og motion, så han gik ikke glip af så meget. 

Men i næste uge skal vi til lægesamtalen og der skal han med. Jeg tror som sådan ikke det bliver særlig spændende for ham, men synes det er rart at han også høre hvad der bliver sagt og så synes jeg også han skal med til så meget så muligt. De bliver i forvejen holdt lidt " udenfor" de mænd, så jo mere han er med jo bedre synes jeg..

Tusind tak  Også tillykke til dig 

Okay, irriterende med en ustabil cyklus. Jeg pletblødte i flere dage sidst, derfor jeg ik helt ved hvor langt jeg er. Hvor langt tror de du er henne? Ja scanning viser det jo. 

Min var heller ik med idag, men det var også "kun" en bekræftelse på at jeg er gravid  

Jeg vil også gerne have min med til undersøgelserne, nej nok ik så spændende for ham, men ja det er jo vores fælles barn og ønsker at han skal være med til så meget som muligt, for ja de bliver jo lidt holdt udenfor de kære fædre. Men det er jo også vigtigt de får al infoen, så ja jeg vil også rigtig gerne have min med  

Anmeld Citér

22. april 2015

April-baby

Babydrøm skriver:

Oki, rart at vide, super flot mave   Tak for at du delte dine billeder  

Tror bare der går længere tid ved andre (: 

mange tak, savner den os! .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.