Nogle der har tabt sig meget efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2015

Sissel

Jeg tabte mig faktisk super hurtigt her 3. gang.. På under 14 dage havde jeg tabt alt hvad jeg havde taget på. Men nu, hvor hun lige er blevet 4 måneder, har jeg taget 5 kg på!��

og jeg tør ikke rigtig at gøre noget ved det, da jeg ammer. Jeg er simpelthen så sulten hele tiden. Og min datter tager desværre meget langsomt på, så vil nødigt risikere at det skulle gå ud over amningen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

Goggelogge

Happiness skriver:

Nu vejer jeg 58,, så det er ikke voldsomt, men det sidder bare forkert 

Jeg var virkelig bange for at have kræft eller lignende sygdom.

Og hadede folks kommentarer "Nu må du altså ikke tabe dig mere! Det er ikke pænt!" Øhhh jeg gør det ikke bevidst! Jeg siger jo heller ikke til overægtige damer "Nu må du ikke tage mere på"...

Jeg gik faktisk psykisk ned i en periode pga det. Og btw, det hjalp ikke ligefrem på vægtøgningen.

Ja det siger jeg nemlig også

'jeg gør ikke noget '

'vi spiser slik og kage hver dag'

'ja jeg er blevet tjekket og fejler ikke noget'

ja jeg var rædselsslagen for at det var kræft, jeg var så bange da jeg fik svarene fra lægen..

Anmeld Citér

21. april 2015

Goggelogge

Sissel skriver:

Jeg tabte mig faktisk super hurtigt her 3. gang.. På under 14 dage havde jeg tabt alt hvad jeg havde taget på. Men nu, hvor hun lige er blevet 4 måneder, har jeg taget 5 kg på!��

og jeg tør ikke rigtig at gøre noget ved det, da jeg ammer. Jeg er simpelthen så sulten hele tiden. Og min datter tager desværre meget langsomt på, så vil nødigt risikere at det skulle gå ud over amningen. 

Også hellere vente så man ved at man ikke ødelægger noget med amningen, det skal nok ryge på et tidspunkt

Anmeld Citér

21. april 2015

lillespir26

Tabte mig 15 kg på 15 dage efter fødsel tog 7,5 kg på og er der ved 3-4 kg under prægraviditets vægt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.