Nogle der har tabt sig meget efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2015

Anitta J

Vivienne skriver:

Jeg tabte mig næsten 20 kg på 4 mdr. Det var så pga. amning

Åh Gud bare det også sker for mig

jeg har indtil videre tabt 2,5 kg udover det jeg tog på under graviditeten og Bette pigen er 21 dage i dag, så det kan vel nåes endnu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

Vivienne

Goggelogge skriver:

Hold da op, det var også lige en sjat da  

men jeg ammede ikke så længe, men derfor kan det måske godt gøre en forskel

Måske...

Jeg tog 20 kg på under fødslen, og er rigtig glad for at de er kommet af 

Anmeld Citér

21. april 2015

Vivienne

Anitta J skriver:

Åh Gud bare det også sker for mig

jeg har indtil videre tabt 2,5 kg udover det jeg tog på under graviditeten og Bette pigen er 21 dage i dag, så det kan vel nåes endnu. 

Det tror jeg da nok Held og lykke

Anmeld Citér

21. april 2015

MMOGM

Goggelogge skriver:

Som overskriften siger, er der andre som har tabt sig meget efter fødsel?

jeg har altid haft svært ved at tabe mig og har taget på bare ved at kigge på en kage.. Nu er jeg så røget fra 74 til 63 uden og ha gjort noget og lægen siger der ikke er noget, så skal bare høre om andre har prøvet det samme..

Det lyder ikke af meget, men jeg tog 15kg på og smed 19kg, men jeg er 172 høj og vejede til sidst 53kg. Blev en smule nervøs, da jeg virkelig var tynd. min læge sagde at mit stofskifte nok havde ændret sig under graviditeten.

Anmeld Citér

21. april 2015

Goggelogge

MMOGM skriver:

Det lyder ikke af meget, men jeg tog 15kg på og smed 19kg, men jeg er 172 høj og vejede til sidst 53kg. Blev en smule nervøs, da jeg virkelig var tynd. min læge sagde at mit stofskifte nok havde ændret sig under graviditeten.

Det er godtnok heller ikke meget når du har en fin højde.. Men så længe lægen siger man er sund og rask så må man håbe på det

Anmeld Citér

21. april 2015

Happiness

Jeg oplevede det samme som dig. Jeg blev bare ved med at tabe mig! Og til sidst var jeg under de 50kg, og jeg er altså 171, så det var ikke yderligere pænt!

Jeg blev tjekket i hoved og r*v, og de kunne ikke finde årsagen. Jeg måtte bare sørge for at spise mere fedtindholdigt mad. Og SKULLE spise hver 3. time, på nær om natten

Efter min 2. graviditet er det heldigvis blevet nogenlunde normalt igen. Jeg tabte mig i samme hast, men nu kan jeg sagens holde min vægt oppe. Og skal til at holde lidt øje med den Tænk engang at man kan være lykkelig over det  

Anmeld Citér

21. april 2015

MysteriousAngel

Yes tabte mig 20 kg. Så blev rimelig tynd. 

Anmeld Citér

21. april 2015

Goggelogge

Happiness skriver:

Jeg oplevede det samme som dig. Jeg blev bare ved med at tabe mig! Og til sidst var jeg under de 50kg, og jeg er altså 171, så det var ikke yderligere pænt!

Jeg blev tjekket i hoved og r*v, og de kunne ikke finde årsagen. Jeg måtte bare sørge for at spise mere fedtindholdigt mad. Og SKULLE spise hver 3. time, på nær om natten

Efter min 2. graviditet er det heldigvis blevet nogenlunde normalt igen. Jeg tabte mig i samme hast, men nu kan jeg sagens holde min vægt oppe. Og skal til at holde lidt øje med den Tænk engang at man kan være lykkelig over det  

Ja fordi jeg tænker jo det værste, men ja tænk man kan være glad for at tage lidt på, eet er sjældent det går den vej men puha, under 50 kg er også lidt med den højde.. Hvad vejer du så nu?

Anmeld Citér

21. april 2015

cmap

Da jeg blev gravid omkring nytår 2013 vejede jeg 86 kg. Så begyndte jeg at få kvalme og inden første lægebesøg omkring uge 10 vejede jeg 81. Til termin vejede jeg 96. 14 dage efter fødsel ventede jeg 81 igen. Da junior var 3 måneder vejede jeg 72. Det gør jeg stadig her små 1.5 år senere. nu passer jeg meget på ikke at tage på igen. Men jeg ved at grunden til jeg bl.a. tabte mig var at 1. Jeg ammede. 2. Jeg stressede over babygråd og fik dermed begrænset med mad. Gik lange ture med barnevognen og glemte desuden de små måltider jeg spiste førhen

Anmeld Citér

21. april 2015

Happiness

Goggelogge skriver:

Ja fordi jeg tænker jo det værste, men ja tænk man kan være glad for at tage lidt på, eet er sjældent det går den vej men puha, under 50 kg er også lidt med den højde.. Hvad vejer du så nu?

Nu vejer jeg 58,, så det er ikke voldsomt, men det sidder bare forkert 

Jeg var virkelig bange for at have kræft eller lignende sygdom.

Og hadede folks kommentarer "Nu må du altså ikke tabe dig mere! Det er ikke pænt!" Øhhh jeg gør det ikke bevidst! Jeg siger jo heller ikke til overægtige damer "Nu må du ikke tage mere på"...

Jeg gik faktisk psykisk ned i en periode pga det. Og btw, det hjalp ikke ligefrem på vægtøgningen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.