Nogle der har tabt sig meget efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
23 svar
6 synes godt om
21. april 2015

Goggelogge

Som overskriften siger, er der andre som har tabt sig meget efter fødsel?

jeg har altid haft svært ved at tabe mig og har taget på bare ved at kigge på en kage.. Nu er jeg så røget fra 74 til 63 uden og ha gjort noget og lægen siger der ikke er noget, så skal bare høre om andre har prøvet det samme..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

Vivienne

Jeg tabte mig næsten 20 kg på 4 mdr. Det var så pga. amning

Anmeld Citér

21. april 2015

Goggelogge

Vivienne skriver:

Jeg tabte mig næsten 20 kg på 4 mdr. Det var så pga. amning

Hold da op, det var også lige en sjat da  

men jeg ammede ikke så længe, men derfor kan det måske godt gøre en forskel

Anmeld Citér

21. april 2015

modesty

Goggelogge skriver:

Som overskriften siger, er der andre som har tabt sig meget efter fødsel?

jeg har altid haft svært ved at tabe mig og har taget på bare ved at kigge på en kage.. Nu er jeg så røget fra 74 til 63 uden og ha gjort noget og lægen siger der ikke er noget, så skal bare høre om andre har prøvet det samme..

Jeg var normalvægtig inden fødslen (ca. 57 kg, 165 cm.). Jeg tabte omtrent 4 kg. i ammeperioden (ned til 53 kg.). De kom på igen da jeg holdt op med at amme. 

Anmeld Citér

21. april 2015

DortheL

Jeg smed 30kg. på fire måneder. Uden amning!

Anmeld Citér

21. april 2015

Rockertand

DortheL skriver:

Jeg smed 30kg. på fire måneder. Uden amning!

Okay, sådan en bemærkning kan man ikke bare smide uden yderligere forklaring 

Godt nok flot resultat, respekt.

Anmeld Citér

21. april 2015

DortheL

Rockertand skriver:

Okay, sådan en bemærkning kan man ikke bare smide uden yderligere forklaring 

Godt nok flot resultat, respekt.

Jeg gjorde egentlig ikke så meget for det. Gik dog lange ture med barnevognen (min dreng havde kolik, jeg var alene med ham, og det eneste der virkede var ture i barnevognen).

Nu er jeg gravid igen, med termin 5/6. Er spændt på, og nervøs for, om det bliver ligeså nemt at smide de kg. igen. ✌️

Anmeld Citér

21. april 2015

Hike

I den første graviditet tog jeg 17 kg. på. 14 dage efter fødslen var det hele tabt igen -plus lidt mere. Jeg endte med at komme 10 kg. under min før graviditetsvægt efter 2 måneder, og det var noget lægen bekymrede sig lidt om. Jeg havde dog rigeligt med mælk, og vægttabet stoppede der 

Anden gang, tog jeg 25 kg. på, og tabte kun 7 i tiden efter   Så da jeg stoppede med at amme efter et år, stod den på kur! 

Er spændt på hvordan det går her tredje gang, håber på en mellemting 

Anmeld Citér

21. april 2015

SKbaby

Jeg tabte mig 20 kg på 2 måneder. Gik fra 57 til 76 da jeg var gravid og 2 måneder efter var det hele væk + lidt til. 

Det var udelukkende på almindelig sund kost. Ingen træning.  

Synes bare du skal være glad for at det hele ryger af nemt og hurtIgt. Andre må jo kæmpe hårdt for det 

Anmeld Citér

21. april 2015

Hertz

Vejede før graviditet 65 og er 180 høj, tog 20kg på under graviditet og nu her 7 uger efter har jeg tabt 25kg. De første 20 kg røg efter 3 uger og har så tabt yderligere 5 kg her de sidste 4 uger.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.